[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۱۱۷۹
  • دوره جدید

چگونه در طول شب وزن کم کنید، روزنامه شیراز نوین

به نظر می‌رسد که کم کردن وزن کار شاقی باشد.
 اما روش‌های زیادی هست که می‌توانید پیش از خوابیدن آنها را انجام دهید و با این کار به طور چشمگیری وزنتان را کم کنید. در اینجا به روش‌هایی اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کند هنگام خواب هم بتوانید وزن کم کنید.

۱. شیک پروتئین
وقتی مغز ما در حالت عادی به ما می‌گوید که خوردن قبل از خواب باعث افزایش حجم شکم می‌شود، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن یک اسنک مختصر می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. محققان دریافته‌اند افرادی که ۳۰ تا ۶۰دقیقه قبل از خواب، یک شیک پروتئین حاوی ۱۵۰کالری می‌خورند، جریان متابولیسمشان سریع‌تر شده، فشار خونشان پایین آمده و عملکرد سوخت و سازشان بهتر خواهد بود.

۲. تاریک کردن اتاق خواب
حتما شنیده‌اید که استفاده از لوازم الکترونیکی یا تماس با انواع نورها در شب باعث ایجاد اختلال در خواب می‌شود. اما حتی نور کم هم در شب می‌تواند باعث افزایش وزنتان شود. اگر در ناحیه‌ای پرنور و روشن زندگی می‌کنید، سعی کنید برای اتاقتان پرده‌های تیره انتخاب کنید، یا عادت تلویزیون دیدن را تعطیل کرده و حتی ساعت را هم به یک سمت دیگر بچرخانید تا نورش اذیتتان نکند.

۳. برنامه ریزی
برای روز بعدتان، یک ناهار سالم درست کنید. کوله باشگاهتان را ببندید و کنار در بگذارید. روی آینه توالت یک تکه کاغذ بچسبانید تا یادتان نرود که مراقبه یا یوگا انجام دهید. معمولا صبح‌ها به یاد آوردن بسیاری از چیزهای کوچک دشوار است. بنابراین تا جایی که می‌توانید شب‌ها این کارها را انجام دهید.

۴. تنظیم ساعت
زنانی که هر روز به طور مرتب و سر ساعت مشخصی بیدار می‌شوند نسبت به زنانی که در ساعات مختلفی بیدار می‌شوند، وزنشان کمتر خواهد شد. البته این مسئله صرفا روی وزن تأثیر نمی‌گذارد، اما تحقیقات نشان می‌دهد حتی دو ساعت اختلاف در بیدار شدن ممکن است منجر به بروز مشکلات دیگری مانند خطر سرطان و ناراحتی‌های قلبی شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی