[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مدیران برخط و میدانی عمل کنند، روزنامه شیراز نوین

ابراهیم کمالی عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر منطقه ۱۰ در بازدیدهای هفتگی خود از شهرک‌ها و محلات محدوده شهرداری منطقه ۱۰ بر حضور مدیران در میدان تأکید نمود و اظهار داشت: امروز تصمیمات مهم در میدان گرفته می‌شود و آنچه از نگاه مدیران پشت‌میزنشین و غیراجرایی مغفول خواهد ماند، خواست مردم است. 
وی تصریح کرد: امروز پایه برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی‌های هر محله بر اساس درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود و قطعاً انجام هر پروژه نیاز به داشتن پیوست‌های فرهنگی و اقناعی شهروندان است. کمالی تصریح کرد: نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن درخواست‌های شهروندان طرح‌هایی را مصوب کنیم که نارضایتی عمومی را به همراه دارد و برای اقناع مدیر میدان و دیدار چهره به چهره نیاز داریم.
ابراهیم کمالی ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۱۰ در بازدیدهای میدانی و هفتگی تاکنون از شهرک‌های برنامه بودجه، شهید بهشتی، حافظ، حسین‌آباد، شهید باهنر، انجیره و قصر قمشه بازدید کرده و بر ادامه بازدیدها در روزهای دوشنبه هر هفته با حضور یاوران شهرداری و مدیران منطقه تأکید دارد. وی تصریح کرد: حضور در میان مردم باید به عنوان نقطه قوت مدیران در نظر گرفته شود و قطعاً مدیرانی که پشت‌میزنشین هستند، توانایی لازم برای درک مشکلات مردم را نخواهند داشت و برنامه‌ریزی این مدل از مدیران نیز در اجرا دچار اشکالات فنی خواهد بود. 
وی در بخشی از صحبت‌های خود به شنیدن صدای شهروندان توسط مدیران تأکید نمود و اظهار داشت: گاهی حضور یک مدیر در میدان باعث خشنودی خاطر مردم است و مهم‌ترین اثر این بازدیدهای میدانی، درک صحیح از موقعیت شهروندان و درخواست‌های آنان 
است. 
کمالی در پایان با تأکید بر اینکه این بازدیدها دوشنبه‌ها ادامه خواهد داشت و تصمیمات و پیگیری‌های انجام شده نیز به شهروندان آن منطقه اطلاع داده خواهد شد، اظهار داشت: در این بازدیدها فقط نگاه ما به مشکلات عمرانی، شهرسازی یا موارد مربوط به شهرداری نخواهد بود و موارد اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و وظایف دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز مورد توجه نمایندگان مردم در پارلمان شهری خواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی