[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مشکلات در بازدیدهای میدانی احصا می‌شوند، روزنامه شیراز نوین

بازدیدهای میدانی از شهرک‌ها و محلات با هدف بررسی وضعیت شهرک‌ها و دیدارهای چهره به چهره با شهروندان به صورت مستمر با همراهی ناظر شورای شهر در منطقه ۱۰ و جمعی از مدیران در حال انجام است.
شهرام سبزیان‌فرد با اعلام این موضوع که بیشترین هدف از این دیدارهای چهره به چهره با شهروندان و بازدیدهای میدانی ایجاد یک درک ذهنی از معضلات و مشکلات و درخواست‌های شهروندان برای مدیران مجموعه است، گفت: به صورت کلی در بازدیدهای میدانی و بررسی درخواست‌ها نگاه به آینده پروژه‌های منطقه شکل می‌گیرد. 
وی تصریح کرد: تاکنون از بیش از ۱۶ شهرک بازدید میدانی صورت گرفته و در این بازدیدها مشکلات خدمات شهری و نیازهای شهرسازی و عمرانی این شهرک‌ها بررسی شده است. وی همچنین به وسعت منطقه ۱۰ اشاره کرد و اظهار داشت: با عنایت به اینکه منطقه ۱۰ با وسعت خدماتی بالغ بر 3000 هکتار و مساحت حریم بالغ بر 19هزار هکتار و جمعیتی بالغ بر 201هزار نفر و 19 شهرک منفصل می‌باشد، خدمات‌رسانی به شهروندان باید با یک برنامه‌ریزی منسجم‌تر انجام گردد که همین بازدیدهای میدانی بخشی از نگاه ما برای طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی‌های عمرانی، شهرسازی و خدمات شهری ما را تشکیل می‌دهند. 
شهردار منطقه در پاسخ به این سؤال که در بازدیدهای میدانی چه میزان از درخواست‌ها انجام شده است، اظهار داشت: در بازدیدها معمولاً امور خدمات شهری همچون لای‌روبی جداول، پاک‌سازی معابر، رنگ‌آمیزی و زیباسازی جداول، تعمیر و نگهداری و تأسیسات موارد اعلامی مثل تعویض کانیوا، تعویض دال شکسته، جدول‌گذاری، تعمیر آسفالت، نصب علائم و تجهیزات ترافیکی موردنیاز و... در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. امور عمرانی و شهرسازی با توجه به نیاز طرح و برنامه قطعاً با زمان بیشتر در دستور کار قرار می‌گیرد که عموماً در بازدیدها مسائل و موارد مطرح شده باعث می‌شود نگاه به آینده ما با سازمان‌دهی بهتر انجام گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی