[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

یحیی رکورد برانکو را می‌شکند؟ ، روزنامه شیراز نوین

طرفداری/ پرسپولیس در صورت پیروزی در 4 بازی آینده خود می‌تواند به رکورد برانکو در هفته هفدهم برسد
پرسپولیس برای قهرمانی مقتدرانه در پایان فصل باید روند پیروزی‌های خود در بازی‌های آینده را حفظ کند.
چند روز قبل در خبری نوشتیم یحیی گل محمدی در آستانه شکستن رکورد فرهاد مجیدی است و در ‌این خبر اشاره کردیم با توجه به ‌این که استقلال فصل قبل با 35 امتیاز قهرمان نیم فصل شد، سرخ پوشان تهرانی برای شکستن رکورد رقیب سنتی باید در 4 بازی آینده به پیروزی رسیده و با کسب 12 امتیاز در مجموع به 36 امتیاز برسند.
نکته زمانی جالب‌تر می‌شود که در چند فصل اخیر هر تیمی‌ قهرمان نیم فصل شده، در پایان لیگ نیز توانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد. البته به جز لیگ هجدهم که شاگردان برانکو به خاطر تفاضل گل کمتر، ‌این عنوان تشریفاتی را کسب نکردند. در نیم فصل لیگ هجدهم،‌ این سپاهان بود که با 31 امتیاز و تفاصل گل بهتر قهرمان نیم فصل شد و پرسپولیس با همین تعداد امتیاز، به عنوان دومی ‌رسید اما در نهایت باز هم عنوان قهرمانی پایان فصل را مال خود کرد.
به جز لیگ هجدهم، پرسپولیس در لیگ‌های شانزدهم (32 امتیاز)، هفدهم (36 امتیاز)، نوزدهم (31 امتیاز) و بیستم (30 امتیاز) قهرمان نیم فصل شد تا در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرد و فصل قبل نیز ‌این استقلال بود که با 35 امتیاز قهرمان نیم فصل شد و در پایان لیگ، با فرهاد مجیدی جام را بالای سر برد.
حالا در رقابت فشرده ‌این فصل، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل گهر در حالی مدعی کسب عنوان قهرمانی نیم فصل هستند که چند بازی مستقیم بین ‌این مدعیان انجام می‌شود، به گونه‌ای که پرسپولیس مقابل استقلال و گل گهر قرار است بازی کند و سپاهان کار راحت‌تری خواهد داشت.
حالا یحیی گل محمدی ‌این فرصت را دارد تا با پیروزی در 4 بازی آینده دو رکورد را جابه‌جا کند و با گذر از امتیازات استقلال مجیدی در فصل قبل کنار پرسپولیس برانکو در لیگ هفدهم قرار بگیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی