[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

من هنوز زنده‌ام، روزنامه شیراز نوین

مهدی طارمی که پس از حاشیه‌های انتقالش به میلان شروع خوبی در این فصل نداشت، توانست مقابل استرلا گل پیروزی تیمش را بزند. به گزارش فوتبال 360، پورتو در هفته پنجم لیگ پرتغال، مهمان استرلا بود؛ تیم سرجیو کونسیسائو که فصل پیش قهرمانی لیگ را از دست داد، این فصل نمی‌خواهد در هفته‌های ابتدایی، از رقبایش عقب بماند و احتیاج به پیروزی در این مسابقه داشت. نکته عجیب در ترکیب پورتو اما، نیمکت‌نشینی مهدی طارمی بود. آقای گل فصل پیش لیگ پرتغال، این فصل قصد جدایی از پورتو و پیوستن به میلان را داشت؛ انتقالی که با حاشیه‌های زیاد، رقم نخورد و عملکرد طارمی در هفته‌های ابتدایی را هم تحت‌تأثیر قرار داد. طارمی در سوپرجام و 4 بازی ابتدایی لیگ، نتوانست برای پورتو گل بزند و همین هم باعث شد مقابل استرلا روی نیمکت بنشیند.
دقیقه 15 مسابقه، مصدومیت اوانیسلون یکی از دو مهاجم پورتو در این مسابقه، باعث شد طارمی خیلی زود به زمین برود. مهاجم شماره 9 پورتو که در بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران خوش درخشیده بود، فقط 14 دقیقه بعد از ورودش گل اول بازی را زد. طارمی پشت مدافعان حریف، پاس عمقی پپه را دریافت کرد و با یک دریبل و ضربه دقیق، دروازه استرلا را فرو ریخت؛ گلی که تا پایان مسابقه، باقی ماند و پورتو را به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه رساند.
طارمی بعد از گلزنی، با هیس نشان دادن، جواب منتقدانش در هفته‌های اخیر را داد؛ در بازی قبلی پورتو با آروکا، خطای پنالتی روی طارمی و رد شدن آن توسط VAR، باعث انتقادات زیادی از او شد. رقبای پورتو در لیگ پرتغال، طارمی را متهم به شیرجه زدن می‌کردند و حتی یکی از کارشناسان حرف‌های نژادپرستانه‌ای علیه او زد. شادی گل طارمی هم، احتمالاً در پاسخ به همین فشارها بوده است. آقای گل فصل پیش پرتغال، دوباره گلزنی را آغاز کرده و می‌خواهد باز هم با پیراهن پورتو، به اوج برگردد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی