[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اوسیمن شماره دو: ویکتور بونیفاس از لورکوزن!، روزنامه شیراز نوین

باشگاه بایرلورکوزن در فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا، یک مهاجم قدرتمند رو کرده است. به گزارش ورزش سه، ویکتور بونیفاس، مهاجم تنومند نیجریه‌ای که تنها ۲۲ سال دارد در شرایطی در ابتدای این فصل به بایرلورکوزن منتقل شده که فصل گذشته با باشگاه بلژیکی سن ژیلواز ۹ گل برای تیمش به ثمر رسانده بود.
او که به تازگی اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی نیجریه انجام داده، یک مهاجمی تکنیکی، سریع و پر انرژی است که شب گذشته مدافعان میانی بایرن را تا حد مرگ آزار داد. بونیفاس که به‌نوعی مهره جایگزین پاتریک شیک مصدوم و سردار آزمون در بایرلورکوزن محسوب می‌شود در مسابقه دیشب آن‌چنان سطحی از خود نشان داد که به نظر می‌رسد فوتبال جهان صاحب یک شماره ۹ خطرناک و جدید شده است؛ یک بازیکن غافلگیرکننده شبیه به آنچه که ویکتور اوسیمن، هموطن او در ناپولی به نمایش گذاشت و با یک فصل درخشش بدل به یکی از قدرتمندترین و گران‌ترین مهاجمان جهان شد.
بونیفاس که به تازگی کار خود را زیر نظر ژابی آلونسو آغاز کرده است در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا با چهار گل و دو پاس گل در چهار بازی و یک گل در جام حذفی، آمار خیره‌کننده‌ای از خود به جا گذاشته است؛ او در بازی دیشب مقابل بایرن هم حداقل سه بار می‌توانست دروازه این تیم را باز کند، اما ضرباتش یا توسط اسون اولرایش آماده مهار شد و یا با فاصله کم از دروازه حریف به اوت رفت. بونیفاس بازیکنی است که از او بسیار بیشتر خواهیم شنید؛ اگرچه در این بازی بزرگ، سهمش ناکامی بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی