[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ۵هزار نقطه فارس اجرا می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل بنیاد حفظ آثار فارس:
برنامه‌های هفته دفاع مقدس 
در ۵هزار نقطه فارس اجرا می‌شود 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اعلام کرد که برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ٥هزار نقطه استان اجرایی می‌شود.
سردار سعید کوشکی جهرمی در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس که پیرامون ترویج سبک زندگی شهدا برگزار شد، بیان کرد: یکی از رویکردهای هفته دفاع مقدس امسال، تجلیل و تکریم از همسران ایثارگران، تجلیل از زنان فعال ترویج سبک زندگی شهدا و برگزاری جشنواره‌های مردمی است. او با تأکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در رسانه‌ها با جدیدترین روش‌های به‌روز، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فارس پرداخت و عنوان کرد: ٢٩ شهریور، هم‌زمان با سراسر کشور تجلیل از یک‌میلیون ایثارگر با رهبر معظم انقلاب از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: برگزاری ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی، گلباران قبور شهدا و اجرای برنامه در ٥هزار نقطه استان فارس به همت بسیج و سپاه نیز در این هفته پیش‌بینی شده است.
کوشکی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی اتاق فکر رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد و گفت: گزارشی از عملکرد رسانه‌ها در پایان هفته دفاع مقدس توسط سازمان بسیج رسانه فارس ارائه شود. او که معتقد است خبرنگاران قوی‌ترین عنصر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، تأکید کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت جدی گرفته شود، رفاه، آسایش، تمدن و... در سطح بالاتری بالاتر معرفی خواهند شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس افزود: ۲۸ جنگ مسلم تاکنون دشمن به ما تحمیل کرده و از تمام این جنگ‌ها با همت مردم و تبعیت مردم از امامین انقلاب عبور کرده‌ایم. کوشکی همچنین با طرح سؤالی مبنی بر اینکه آیا با تجلیل و تکریم می‌توان الگو سازی کرد، گفت: بسیاری از یادواره‌های شهدا را جوانان برگزار می‌کنند که نشان از جذابیت این کار بین جوانان دارد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تأکید بر اینکه ترویج سبک زندگی شهدا، کاری تربیتی است که باید در محیط‌های فرهنگی تبلیغ شود، عنوان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه ملت است، اما ملتی که تابع امام بودند و لذا هرکسی بخواهد در خصوص دفاع مقدس خط‌کشی سیاسی ایجاد کند، به این دفاع ظلم کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی