[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازگشت مسی به پاریس!، روزنامه شیراز نوین

لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا احتمال دارد با تیم ملی آرژانتین راهی المپیک پاریس شوند. به گزارش فوتبال 360، خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم زیر 20 سال آرژانتین که در جام جهانی جوانان تیمش در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی حذف شد، آلبی سلسته را برای یک رقابت بزرگتر و المپیک 2024 پاریس آماده می‌کند. مسی در اینترمیامی زندگی راحت‌تری نسبت به پاریس دارد و به نظر می‌رسد قرار است همراه با آنخل دی‌ماریا دوباره به این کشور برگردد!
مسی گفته بود در پایتخت فرانسه هیچ انگیزه و اشتیاقی نداشت، اما بعید نیست در همین شهر برای دومین قهرمانی المپیک تلاش کند. خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم امید آرژانتین در مصاحبه با TyC Sports این احتمال را رد نکرده و گفته: «برای ما باعث افتخار است بتوانیم 2 قهرمان جهان را در تیممان داشته باشیم؛ ما پیشنهاد خود را ارسال کرده‌ایم و خودم در صحبت با دی‌ماریا و مسی احساس کردم جوابشان مثبت است، اما باز هم انتخاب با خودشان خواهد بود.»
با این‌حال ماسکرانو به خوبی می‌داند فینال کوپا آمریکا در فاصله 10 روز تا شروع المپیک برگزار می‌شود و باید دید شرایط بدنی این 2 نفر چگونه خواهد بود. تیم ملی آرژانتین  2 دوره در سال‌های 2004 و 2008 قهرمان شده و مسی و آنخل د‌ی‌ماریا همراه خاویر ماسکرانو در المپیک 2008 چین توانستند به قهرمانی المپیک برسند و حالا با تغییر شرایط باید دید می‌توانند بازهم افتخار آفرینی کنند یا خیر؟

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی