[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سازندگی در خط ۳ متروی شیراز، روزنامه شیراز نوین

در پانزدهمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز که از عملیات احداث ایستگاه شهید چمران خط ۳ مترو صورت گرفت، مرحله بتن‌ریزی آن به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پانزدهمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز در ادامه این سلسله بازدیدها، به‌منظور بررسی روند و اجرای عملیات پروژه‌های کلان عمرانی در انجام شد.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید در خصوص عملیات عمرانی برای نقطه آغازین خط ۳ مترو در تقاطع بصیرت اظهار کرد: با وجود تقاطع بصیرت یک عملیات عمرانی مهندسی و وجود ظرافت‌ها و ابعاد خاصی است و شرایط فنی و اجرای انجام عملیات عظیم عمرانی در آن سخت است.
رضا محمدیان ادامه داد: تاکنون چندصد شمع در این ایستگاه احداث‌ شده و قسمتی از سقف آن در حال بتن‌ریزی است و تونل‌های دسترسی به زیر سقف‌ها نیز در حال احداث است. او گفت: با توجه به فرارسیدن فصول سرد و بارندگی‌های پیش رو، تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شده و بلافاصله پس از اتمام فصل بارندگی ادامه عملیات سازه‌ای و اقدامات دیگر ادامه خواهد یافت. این مقام عمرانی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با توجه به اینکه در طول مسیر ۶ ایستگاه در حال احداث است، در نقاط مختلف، عملیات اجرایی آغاز شده است. از دیگر اقدامات در حال اجرای این پروژه حفر شمع‌ها، تجهیز کارگاه، مقدمات اجرای دال‌ها و خاک‌برداری‌ها در حال انجام است که محمدیان به آن اشاره کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی