[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

کران خسروی: شاید در لیگ برتر تیم ندهیم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
سرمربی شیرازی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال، نسبت به آینده تیم خودش در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور ابراز نگرانی می‌کند.
با توجه به اینکه مسابقات کافا در تاریخ 23 مهرماه به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود، فرصت کمی برای آماده‌سازی داریم. تصمیم گرفتیم که در سه منطقه فارس، البرز و کرمانشاه، یک سری اردوی انتخابی برگزار کنیم و در این سه منطقه، 150 بازیکن را رصد کنیم؛ در اردوی اول که در کمپ تیم ملی برگزار می‌شود، 27 بازیکن را دعوت خواهیم کرد. برای اولین بار است که مسابقات کافا رده زیر 14 سال برگزار می‌شود و باید با تیم‌های ملی قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان رقابت کنیم.
وی درباره وضعیت بازیکنان استان فارس گفت: بازیکنان شیرازی قطعاً کیفیت خیلی خوبی دارند؛ فارس همیشه پتانسیل بالایی داشته و اینکه در رده نوجوانان، الآن سه بازیکن ما به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند؛ در رده جوانان هم راحیل جعفری را داشتیم که به مسابقات آسیایی اعزام شد و در رده بزرگسالان هم خانم ملیکا محمدی را به‌عنوان ملی‌پوش داریم. اولین اردوی ما هم در شیراز برگزار شد که باید از هیئت فوتبال و اداره آموزش‌وپرورش تشکر کنم که میزبانی را قبول کردند.
کران خسروی درباره تیم ایساتیس کران نیز گفت: ما در سال 1400 قهرمان لیگ یک کشور شدیم؛ با 7 برد در 7 بازی! یعنی با اقتدار اول شدیم و در سال 1401 هم در لیگ برتر بودیم و پدیده رقابت‌ها لقب گرفتیم. جوان‌ترین تیم بودیم و نتایجی گرفتیم که به نسبت جوان بودن تیممان، نتایج خیلی خوبی بود؛ البته شکست هم داشتیم، اما مقابل تیم‌های متمول و قدرتمندی مثل خاتون بم، سپاهان اصفهان یا شهرداری سیرجان. 
تیم خاتون بم می‌خواهد به مسابقات آسیایی برود و ما به چنین تیمی با فقط یک گل بازی را واگذار کردیم؛ این را به جرأت می‌گویم که اگر مسئولان پای کار بیایند و حمایت کنند، تیم خیلی خوبی را به مسابقات فصل جدید می‌فرستیم.
این مربی موفق فوتبال بانوان شیراز در پایان تأکید کرد: اگر حمایت خوبی صورت نگیرد، احتمال اینکه امسال در مسابقات شرکت نکنیم زیاد است. من سال گذشته از جیب خودم برای این تیم هزینه کردم، اما امسال دیگر نمی‌توانم. ما تیمی را بستیم که 80 درصد بومی بودند؛ حمایت نکردن از تیم‌های بومی منصفانه نیست و باید از چنین تیمی خیلی بیشتر حمایت شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی