[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

با سیتی چند چمپیونزلیگ دیگر می‌خواهم، روزنامه شیراز نوین

کایل واکر می گوید به یک قهرمانی چمپیونزلیگ با سیتی قانع نیست و برای قهرمانی های دیگر قدم بر خواهد داشت. به گزارش ورزش سه، سیتی به‌عنوان قهرمان چپیونزلیگ، کار خود برای دفاع از عنوان قهرمانی را فردا از دیدار برابر ستاره سرخ شروع می‌کند. کایل واکر که اخیراً قراردادش را تمدید کرد در نشست خبری این بازی حاضر شد و به سؤالات پاسخ داد. واکر در مورد کاپیتانی سیتی گفت: «در هر صورت انتخاب‌ها انجام شده و من هم یکی از پنج کاپیتان تیم هستم. البته ترتیب مهم نیست؛ به من، کوین دی بروینه، رودری، روبن دیاس و برناردو سیلوا بستگی دارد. من مفتخرم که بازیکنان را هدایت کنم و به‌عنوان کاپیتانی نمونه کار خواهم کرد».
ذهنیت این فصل سیتی: «این وظیفه ماست که قهرمانی‌ها را تکرار کنیم و سرمربی به ما اعتقاد دارد و همه ما بازیکنان بزرگی هستیم. عطش و انگیزه را هنوز در تیم می‌بینم؛ مربی قانع نیست و ما باید راه او را دنبال کنیم. کاری که ما انجام داده‌ایم به تاریخ پیوست و ما باید یک خط بکشیم، از آن عبور کرده و رو به جلو فکر کنیم. مربی در اولین بازی فصل یک نمودار کشید و گفت که ما از پایین شروع می‌کنیم. ما لیگ قهرمانان و لیگ برتر را برده‌ایم، ولی برای تکرار قهرمانی ها تلاش خواهیم کرد». 
فشار برای کسب قهرمانی‌های بیشتر در لیگ قهرمانان: «فشار برای بردن چند قهرمانی چمپیونزلیگ دیگر؟ ما کوواچیچ را با چهار قهرمانی چمپیونزلیگ داریم؛ تجربه او به ما کمک خواهد کرد و این چالشی هیجان‌انگیز است. ما آن را در لیگ برتر انجام دادیم و باید برویم و این کار را در لیگ قهرمانان  نیز انجام دهیم؛ شما به کمی شانس هم در لیگ قهرمانان نیاز دارید».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی