[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کنایه پاکو خمس به تعطیلات پرشمار لیگ برتر ایران، روزنامه شیراز نوین

پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور، در مورد دیدار با هوادار تهران اظهارنظر کرد. به گزارش ورزش سه، پاکو خمس در نشست خبری قبل بازی با هوادار، گفت: تراکتور شرایط خوبی دارد؛ ما که از کشور دیگری آمده‌ایم، به تعطیلی‌های پی در پی لیگ عادت نداریم و سعی می‌کنیم تعطیلات را با تمرینات و استراحت پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه به خوبی تمرین کرده‌ایم، افزود: 2 برد پشت سر هم اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش داده و فردا بازی سختی داریم.
سرمربی اسپانیایی در خصوص ممنوعیت حضور تماشاگران در دیدار با هوادار، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا گاهاً بازی‌ها بدون حضور هواداران برگزار می‌شود؛ به همین دلیل در این خصوص صحبت نمی‌کنم.
وی در خصوص میزان شناختش از رقیب، عنوان کرد: دیدار سختی خواهد بود؛ هوادار تیم جنگنده‌ای است و با نفرات زیاد به خوبی دفاع می‌کند. می‌خواهیم فوتبال خوبی انجام داده و نهایت تلاشمان را انجام دهیم.
خمس اضافه کرد: رقیب به خوبی توپ را از خط دفاع به حمله انتقال می‌دهد و عملکرد خوبی روی ضربات کاشته دارد؛ ما باید با حداقل اشتباه، تمرکز بالا و سریع تصمیم گرفته و اجازه ندهیم تیم رقیب روزنه‌های دفاعی‌اش را ببندند و باید بازی فوق‌العاده‌ای انجام دهیم.
سرمربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: امیر ابراهیم‌زاده تنها مصدوم تراکتور است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی