[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رکوردی بی‌نظیر برای آنچلوتی، روزنامه شیراز نوین

کارلو آنچلوتی به رکورد 173 پیروزی با رئال مادرید رسید. به گزارش فوتبال 360، پس از پیروزی ۲ بر یک رئال مادرید برابر رئال سوسیداد، نام کارلو آنچلوتی در تاریخ باشگاه رئال مادرید حک شد؛ این پیروزی در سانتیاگوبرنابئو، او را به رده دوم موفق‌ترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید رساند. 
این یکصد و هفتاد و سومین پیروزی آنچلوتی در رئال مادرید بود و به این‌ترتیب او از رکود 172 پیروزی زیدان در این تیم عبور کرد و به تنهایی در رده دوم موفق‌ترین سرمربیان رئال مادرید قرار گرفت. 
آنچلوتی پس از کسب این نتیجه در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: «دیروز به دلیل کسب یک پیروزی مهم و رسیدن به رکورد 173 پیروزی در بهترین باشگاه جهان، روز خوشحال‌کننده‌ای بود؛ به تیم افتخار می‌کنم و از همه شما تشکر می‌کنم.»
میگل مونز، سرمربی افسانه‌ای رئال مادرید با کسب 375 پیروزی در رده اول موفق‌ترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید قرار دارد. ؛ اولین دوره حضور آنچلوتی در رئال مادرید در سال 2013 بود که به‌عنوان جایگزین ژوزه مورینیو به این تیم ملحق شد و در ۲ فصل اول حضور خود در این تیم، موفق به کسب یک عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک عنوان قهرمانی در جام حذفی شد. 
در سال 2015 او به بایرن مونیخ پیوست و سپس بعد از یک دوره کوتاه حضور در ناپولی و اورتون، سال 2021 بار دیگر به رئال مادرید بازگشت. 
به جرأت می‌توان گفت هر ۲ دوره حضور آنچلوتی در رئال مادرید، دوران فوق‌العاده‌ای بود؛ او قهرمانی‌های مختلفی از جمله قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی، سوپرجام اسپانیا، جام جهانی باشگاه‌ها و ... را با رئال مادرید به دست آورد و همواره یکی از بهترین سرمربیان در تاریخ خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی