[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تساوی شاگردان عنایتی در گام نخست بازی‌های آسیایی، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی فوتبال امید در اولین دیدار خود در هانگژو مقابل عربستان به تساوی بدون گل رسید.
به گزارش ایسنا، 2 تیم ملی امید ایران و عربستان در اولین دیدار خود از گروه دوم بازی‌های آسیایی هانگژو ساعت ۱۵سه‌شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
ترکیب تیم امید ایران: سید حسین حسینی، سامان فلاح، سید مجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امید حامدی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مهدی ممی‌زاده، امیر جعفری، محمدحسین اسلامی(۷۴ - آریا برزگر) و امیرارسلان مطهری.
ترکیب تیم امید عربستان: احمد فهد، محمد ابوالشامات، محمد الیامی، ریان حامد، زکریا هوساوی، عوض الناشری، فیصل الغامدی، سعد الناصر(۶۸ - هیثم عسیری)، مصعب الجویر، احمد الغامدی و عبدالله ردیف(۶۸ - عمران).
شرح بازی
مهم‌ترین موقعیت نیمه اول در دقیقه ۲۲ رقم خورد؛ شوت سامان فلاح از فاصله دور به شکل خطرناکی به تیر دروازه احمد فهد برخورد کرد و وارد دروازه عربستان نشد.
همچنین در دقیقه ۴۴ شوت مهدی ممی‌زاده را دروازه‌بان تیم ملی امید مهار کرد. نیمه اول این دیدار در بیشتر دقایق در اختیار ایران بود، اما شاگردان عنایتی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.
با شروع نیمه دوم ایران حملات خود را ادامه داد و در دقیقه ۵۰ شوت سرکش امید حامدی‌فر با واکنش فهد به کرنر رفت.
برخلاف جریان بازی در دقیقه ۶۱ عربستانی‌ها در یک حمله و سانتر به سمت دروازه خطرناک ظاهر شدند که با واکنش حسینی این موقعیت دفع شد.
در دقیقه ۸۵ ضربه کاشته امیر جعفری از سمت راست محوطه جریمه با واکنش فهد به کرنر رفت و دفع شد.
در دقیقه ۸۷ سانتر مطهری و ضربه سر برزگر با اختلاف کم از کنار دروازه عربستان به بیرون رفت.
این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید؛۵۵۸۰ نفر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند و تعداد قابل‌توجهی از تماشاگران، ایرانی‌های مقیم چین بودند.
نکته قابل‌توجه دیگر رطوبت بالای هوا در هانگژو بود که باعث شده بود هواداران در ورزشگاه از بادبزن‌های دستی استفاده کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی