[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سواستفاده از جایگاه مدیریتی و توجیه عجیب! ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل پرسپولیس در توجیه حضور فرزندش در مراسم استقبال از ستاره پرتغالی النصر عربستان پاسخ عجیبی داد! به گزارش فارس، از زمانی که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال دنیا به ایران آمد تا زمانی که او تهران را ترک کرد، حواشی زیادی پیرامون این بازیکن به وجود آمد که باعث شد تا اتفاقات و اظهارنظرهای عجیبی را تجربه کنیم. از همان زمان ورود رونالدو به فرودگاه تهران اتفاقاتی رخ داد که حالا و پس از بازی می‌توان بهتر به آنها اشاره کرد.
اولین و عجیب‌ترین حاشیه حضور رونالدو در تهران حضور دختر رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم استقبال از رونالدو پرتغالی بود. این اتفاق آنقدر عجیب و بحث‌برانگیز بود که با وجود تکذیب‌هایی که اطرافیان مدیرعامل باشگاه انجام می‌دادند، اما در نهایت این موضوع تأیید شد؛ هرچند که درویش در گفت‌وگوی سه‌شنبه شب خود قبل از بازی مسائلی را مطرح کرد که بیشتر به توجیه شبیه بود تا به پاسخ قانع‌کننده!
درویش سه‌شنبه شب در خصوص حضور دخترش در فرودگاه برای استقبال از رونالدو اعلام کرد که او را به‌عنوان مترجم به فرودگاه آورده تا به وسیله او از رونالدو سؤالی در مورد فلسطین بپرسد! این در حالی است که در سمت چپ و راست مدیرعامل پرسپولیس، امیرعلی حسینی، معاون امور بین‌الملل پرسپولیس و حامد مؤمنی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور داشتند که هر دو نفر به زبان انگلیسی تسلط بسیار زیادی دارند و به نظر می‌رسد این پاسخ درویش بیشتر توجیهی برای حضور دخترش در این دیدار بود.
نکته جالب اینجاست که درویش شب گذشته اعلام کرد که «سؤالی داشتم که فکر می‌کردم شاید خیلی‌ها قبول نکنند در مورد فلسطین بپرسند؛ می‌خواستم مطمئن باشم که حتماً این سؤال پرسیده شود!» 
این پاسخ عجیب در حالی مطرح شده که قطعاً دیگر نفرات مشکلی برای پرسش چنین سؤالی نداشتند و به نظر می‌رسد درویش با استفاده ابزاری از ارزش‌های نظام و مردم ایران قصد سرپوش گذاشتن بر حاشیه‌ای داشته که خودش آن را رقم زده است؛ وگرنه در حضور چندین مترجم و کسانی که زبان می‌دانند چه لزومی است که دختر مدیرعامل باشگاه برای ترجمه آنجا حاضر شود! اینکه فرزند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مثل هر کسی در این دنیا دوست داشته باشد با یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ عکسی به یادگار بگیرد به خودی خود اتفاق عجیبی نیست، اما اینکه مدیرعامل باشگاه بخواهد با استفاده از شرایط شغلی خود و خارج از عرف، چنین اقدامی را رقم بزند و در ادامه برای توجیه آن، عذری بیاورد و بخواهد از ارزش‌های دینی و میهنی استفاده ابزاری کند قطعاً موضوع مذمومی است!

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی