[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

شروع رویایی چمپیونزلیگ برای پسر بوشهر ، روزنامه شیراز نوین

مهدی طارمی شروعی طوفانی و فوق‌العاده را در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. به گزارش ورزش سه، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به یک تورنومنت خاطره‌انگیز برای مهدی طارمی تبدیل شده است؛ او در چند فصل اخیر که برای پورتو در چمپیونزلیگ به میدان رفته توانسته عملکرد درخشانی ارائه دهد و همواره یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است.
همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، طارمی در این فصل نیز یکی از بازیکنان کلیدی پورتو مخصوصاً در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود؛ او شروعی رویایی را هم در چمپیونزلیگ تجربه کرده؛ چراکه در اولین بازی پورتو برابر شاختار موفق به گلزنی شد.
در دقیقه ٢٩ بازی برابر شاختار فرار زیبای وندرسون گالنو با پاس او برای مهدی طارمی همراه شد و این ستاره تیم ملی فوتبال ایران نیز با یک ضربه استادانه موفق شد گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند.
این بازی در نیمه دوم گلی نداشت تا پورتو با همان نتیجه ٣-١ به پیروزی دست پیدا کند تا مهدی طارمی و تیمش شروعی مقتدرانه را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کنند.
طارمی حالا با این شروع فوق‌العاده امیدوار است یکی از ستاره‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد و به پورتو در راه ماجراجویی خود در این تورنومنت مهم کمک کند؛ موضوعی که قطعاً سرجیو کونسیسائو نیز حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی