[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درخشش آبفا شیراز برای سومین سال متوالی، روزنامه شیراز نوین

آبفا شیراز مقام نخست جشنواره شهید رجایی را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، شرکت آب و فاضلاب شیراز برای سومین سال متوالی به عنوان دستگاه برگزیده استان فارس، در بیست و ششمین جشنواره‌ شهید رجایی انتخاب شد.
محمدهادی ایمانیه استاندار فارس از تلاش‌های مؤثر آبفا شیراز جهت گذر از تنش‌های آبی فصل گرم قدردانی و اقدامات آبفا در حوزه روستایی را بی‌سابقه عنوان کرد.
در متن لوح تقدیری که استاندار فارس به عنوان رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی به بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز اهدا کرد، آمده است:
از آنجا که در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصله از «ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی استان» در مجموع امتیاز «شاخص‌های عمومی و اختصاصی» رتبه برتر را کسب نموده‌اید، بدین‌وسیله از همت و تلاش ارزنده جنابعالی و تمام همکاران محترم آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای استان و تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری، تقدیر به عمل می‌آید.
 همچنین در این مراسم محمدعلی طاهردوست، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری، لیلا کریمی، مدیر بودجه و برنامه‌ریزی و عظیمه مظفری، رئیس اداره ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب شیراز ضمن دریافت لوح تقدیر به عنوان «عضو مؤثر گروه ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی استان در سال ۱۴۰۱» تجلیل شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی