[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ناامیدی در قاموس معتقدان به اهل بیت(ع) نیست، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز:
ناامیدی در قاموس معتقدان 
به اهل بیت(ع) نیست
نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز گفت: سخنرانی چند روز گذشته رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مورد توجه جهانیان واقع شد و این سخنرانی در کانال سازمان ملل بیشترین بازدید را به خود اختصاص داد.
به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه شیراز افزود: سخن رئیس‌جمهور اسلامی ایران که در مهم‌ترین مجمع جهانی بیش از سایر سخنرانی‌ها مورد توجه قرار گرفت، این بود که جهان بداند که مهدی آل محمد(عج) خواهد آمد.
وی ادامه داد: از این پیام مهم‌تر در هیچ‌کجا پیدا نمی‌شود که بیش از ۱۰۰ آیه قرآن ناطق به این مطلب است و می‌گوید آینده جهان به دست شما مسلمانان و پیروان اسلام ناب محمدی است و این پیام را باید یک نفر به گوش همه جهان برساند و امروز رئیس‌جمهور ایران این کار را کرد و از این بهتر نمی‌شد صحبت کرد.
او اظهار کرد: یک نفر سخنرانی رئیس‌جمهور ایران را با برخی دیگر از سخنرانان مقایسه کرده بود اما این کجا و آنها کجا؟ دیگران به اصطلاح فلسفی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در پارادایم آنها صحبت کردند. گرچه حرف‌های قشنگی زدند، اما رئیس‌جمهور ما به همه جهان اعلام کرد که امروز نوبت ایران اسلامی است. امروز نوبت کسانی است که خون مقدس شهدای آن‌ها ریخت، ولی ایستادند تا پرچم اسلام پایین نیاید.
وی گفت: ناامیدی در قاموس معتقدان به امامت اهل بیت(ع) نیست. طبیعت ما ترسیدن از دشمن نیست و هرچه دشمن بیشتر شاخ و شانه بکشد، این ملت محکم تر می‌شود. چون ملت حسینی است و این ملت می‌رزمد، یا خودش حکومت می‌کند یا زمینه را برای حکومت نسل بعدی 
آماده می‌کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی