[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اطاعت از رهبری و وحدت عامل پیروزی بود ، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با سراسر کشور به ‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در استان فارس برگزار شد. این رژه در شیراز صبح روز ۳۱ شهریورماه در محل بلوار پاسداران، جنب پادگان امام حسین(ع)، روبه‌روی کنگره سرداران و ۱۵هزار شهید استان فارس برگزار شد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از ایسنا، استاندار فارس در این مراسم ضمن توصیه به اینکه جوانان آنچه در دفاع مقدس گذشت را حتماً بخوانند، گفت: پیروزی‌های دفاع مقدس ۴ دلیل داشت که نخستین دلیل آن رهبری مناسب بود. محمدهادی ایمانیه، توجه به خداوند متعال و توحید را از دیگر رموز موفقیت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و افزود: اگر بتوانیم این دلایل را حفظ کنیم، قطعاً کشورمان در برهه‌های مختلف پیروز و موفق خواهد بود. به گفته وی، توسل به اهل بیت(ع) و جان‌فشانی رزمندگان برای رسیدن به کربلا، پرهیز از دنیاپرستی، ولایت‌پذیری و اطاعت از رهبر معظم انقلاب، تلاش برای خودکفایی و نترسیدن از تحریم‌های استکبار جهانی از دیگر دلایل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستند.
استاندار فارس با بیان اینکه امروز به دلیل روحیه خودباوری ملت، شاهد افزایش خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف هستیم، گفت: بسیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس از جوانان بودند؛ لذا امروز باید راه آنان را پیدا کنند و اعتماد به جوانان برای پیشرفت کشور موردتوجه قرار گیرد.
ایمانیه همچنین حفظ وحدت را از دیگر رموز موفقیت‌های دفاع مقدس برشمرد و افزود: به حمد الهی، طی دو سال گذشته توجهات فراوانی به مسئله وحدت در کشور شده است که این مسئله امیدواری برای افزایش سرعت پیشرفت کشور را به دنبال خواهد داشت.
وی از جوانان خواست تا ایثارگری‌ها، دلاوری‌ها و خاطرات شهدا و آزادگان را مطالعه کنند و سپس ادامه داد: شهدا در جبهه‌ها با شجاعت و توکل به خداوند حماسه آفریدند و این راه آنان باید ادامه پیدا کند تا کشورمان تبدیل به پایگاه اصلی مقاومت در ظلم و زور در دنیا شود.
فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم با یادآوری مجاهدت‌های ۱۵هزار سردار و شهید استان گفت: در ۳۱ شهریورماه که سرآغاز هفته دفاع مقدس است، از حماسه‌ها و رشادت‌های رقم‌خورده ایرانیان در دفاع مقدس یاد می‌شود. سردار یدالله بوعلی با یادآوری برخی جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: جان‌فشانی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم است که همیشه خواهد درخشید.
وی، دفاع مقدس را سندی پرافتخار برای کسانی دانست که در راه خدا جهاد کردند و گفت: ایثار و جهاد رزمندگان جبهه نبرد حق علیه باطل الگویی برای تمامی نسل‌ها خواهد بود. 
فرمانده سپاه فجر فارس در پایان سخنان خود با اشاره به اقتدار نظامی ایران در منطقه غرب آسیا، اتحاد نیروهای مسلح کشور را برای مقابله با ظلم استکبار جهانی و دفاع از کیان اسلام و ایران مورد توجه قرار داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی