[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

امسال یووه قهرمان می‌شود!، روزنامه شیراز نوین

فابیو کاپلو معتقد است که یوونتوس در مسیر قهرمانی در سری آ بر رقیبانش برتری دارد. به گزارش ورزش سه، بیانکونری فصل را با قدرت شروع کرده و از چهار بازی ابتدایی خود در سه بازی مقابل اودینزه، امپولی و لاتزیو پیروز شده است؛ تنها توقف این تیم تساوی 1-1 مقابل بولونیا بود که آنها را با 2 امتیاز پشت سر نراتزوری در بالای جدول، در رده دوم قرار داده است. به دنبال مسائل مختلف خارج از زمین در فصل گذشته، یوونتوس در رقابت‌های اروپایی این دوره از رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد و با حذف از لیگ کنفرانس موافقت کرد.
کاپلو در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت امروز به شانس خوب یوونتوس برای قهرمانی در سری آ پرداخته است: «رقابت نکردن در یک جام اروپایی مزیتی برای فتح اسکودتو است؛ برای میلان من در فصل 92-1991 که در اروپا محروم بودیم همین‌طور بود و برای یووه هم همین‌طور خواهد بود. سفر کمتر، خستگی جسمی و روانی کمتر به خاطر مسابقات سه‌شنبه یا چهارشنبه و بنابراین، آسیب‌دیدگی‌های کمتر؛ برای یک مربی راحت‌تر است که برای هفته و حتی ماهی که تنها هدفش لیگ است برنامه‌ریزی کند».
از او پرسیده شد: آیا اینتر و یوونتوس شانس‌های این فصل هستند؟
«به نظر من این 2 تیم اصلی‌ترین رقابت را دارند؛ اینتر به قدرت خود واقف است و ترکیب بهتری دارد، یووه ارزش‌های مهمی دارد و در رقابت اروپایی حضور ندارد».

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی