[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

آسفالت‌ بیش از ۳۹هزار مترمربع معابر طی هفته هفتم، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته هفتم، ۳۹هزار و ۸۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۸۸۶ تُن آسفالت شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ ‌بر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان شروع‌ شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.
سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته هفتم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۹هزار و ۸۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۸۸۶ تُن آسفالت شده است.
او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت. جاویدی با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در کمربندی (حدفاصل پل امام حسن مجتبی(ع) تا پل شهید رودکی) در منطقه ۴ انجام‌ شده است، گفت: لکه‌گیری در سطوح مناطق ۱، ۲ و ۱۰ صورت گرفته است.
این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در خیابان شمس منطقه ۲، کوچه ۷ عابدی و خیابان پاییز در منطقه ۴ و فرعی‌های شهید کُبار در منطقه ۶ انجام ‌گرفته است.
روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده در فرعی‌های خیابان شهید عرب سعدی شهرک سعدی در منطقه ۳، معابر شهرک فضای سبز در منطقه ۷ و پروژه‌های عمرانی معاونت فنی و عمرانی طی هفته گذشته انجام‌ شده است.
سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی ۷ هفته سپری‌ شده از آغاز جهش آسفالت در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، ۳۳۶هزار و ۵۸۰ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۴۲هزار و ۱۰۴ تُن آسفالت انجام ‌گرفته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی