[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پای درددل جانبازان ضایعه نخاعی فارس ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در دیدار با نمایندگان انجمن جانبازان ضایعه نخاعی استان پای درد دل جانبازان قطع نخاعی فارس، این سرمایه‌های بی‌نظیر کشور نشست و در جریان مسائل مطرح‌شده از سوی آنها قرار گرفت و نسبت به حل موضوعات عنوان شده دستورات لازم را صادر کرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با نمایندگان انجمن جانبازان ضایعه نخاعی استان، پای درددل این سرمایه‌های بی‌نظیر کشور نشست و در جریان مسائل مطرح شده از سوی آنها قرار گرفت و نسبت به حل موضوعات عنوان شده دستورات لازم را صادر کرد.
استاندار فارس در دیدار ضمن تکریم جانبازان و ایثارگران نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: جنگِ تحمیلی، برای همه ما، روایتگرِ روزهای غرورآفرین شهامت و شجاعت و افتخارآفرینیِ فرزندانِ خمینی کبیر در خلقِ حماسه‌‌های دفاع مقدس است؛ با پایان جنگ، جبهه‌ای از تحمل و پایداری در مقابل جانبازان و ایثارگران صبور گشوده شده که جوانی و عمر و رفاه خود را در طَبَق اخلاص نهاده و تمام توان خویش را برای تأمین امنیت، آرامش و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران فدا کردند. دکتر ایمانیه تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... صاحب نظر و ایده هستند که می‌بایست از این ظرفیت عظیم و امین برای توسعه زمینه‌های گوناگون بهره برد؛ مبارزه با فساد اداری و گزارش آن یکی از زمینه‌هایی است که توقع داریم با همکاری و همراهی جانبازان و ایثارگران محقق شود.
وی در ادامه تأمین معیشت مردم را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: به سهم خود در استان، برای تأمین معیشت مردم گام برمی‌داریم و هم‌زمان نیازمند همراهی، همکاری و هم‌افزایی همه مردم، دستگاه‌ها و نهادها هستیم؛ در این زمینه برای راه‌اندازی 1000 فروشگاه عرضه محصولات مستقیم غذایی در حال پیگیری و اجرا هستیم تا با حذف واسطه‌های غیرضروری، محصولات غذایی با قیمت کمتری به دست مصرف‌کنندگان برسد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی