[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

شروع سال تحصیلی سرآغازی برای شکفتن استعدادهاست، روزنامه شیراز نوین

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
 مراسم جشن آغاز سال تحصیلی جدید با حضور فرماندار، امام‌جمعه، مدیر آموزش و پرورش، معاون آموزشی و تمامی مسئولان ادارات و نهاد‌های شهرستان و اولیا و دانش‌آموزان در سراسر مدارس شهرستان ارسنجان برگزار شد.
کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در سخنانی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، شروع سال تحصیلی جدید را سرآغازی برای شکفتن استعدادها و حرکت برای پویایی علمی و فرهنگی دانست.
رضایی دانش‌آموزان را بزرگ‌ترین جامعه هدف‌دار و سرنوشت‌ساز جامعه برشمرد که باید زمینه شکوفایی همه‌جانبه آن‌ها فراهم گردد.
فرماندار شهرستان ارسنجان خطاب به اولیای دانش‌آموزان گفت: پدران و مادران باید بدانند دانش‌آموزان باعظمت‌ترین امانت الهی هستند و برای حفظ این امانت مقدس وظایف سنگین و حساسی دارند.
سید اکبر کاظمی مدیر آموزش و پرورش نیز آموزش مهربانی، گذشت، همدلی و مهارت‌های زندگی به کودکان را از مهم‌ترین وظایف اولیا دانست و ادامه داد: آموزش مهربانی به فرزندان باعث می‌شود آنها احساس خوبی داشته باشند.
مدیر آموزش و پرورش، پرورش روح گذشت و ایثار و مهربانی در فرزندان را از اصول مهم تربیتی دانست که اثرات بسیار فراوانی در ابعاد متفاوت زندگی کنونی و آینده کودک دارد. مصطفی رضایی مدیر آموزشگاه سالار نیز با اظهار خرسندی از حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش در جمع دانش‌آموزان، هدف از برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی را آشنایی دانش‌آموزان با محیط مدرسه، آموزگاران، مربیان و عوامل اجرایی مدارس برشمرد که این روز مدرسه همیشه برای دانش‌آموزان خاطره‌انگیز خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی