[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

همکاری مشترک دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و کربلا، روزنامه شیراز نوین

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید حسن سراج» گفت: در وبیناری که با موضوع همکاری‌های علمی دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و الزهرا(س) شهر کربلا برگزار شد، ضمن معرفی دانشگاه‌ها و توانمندی‌های موجود، آمادگی برای گسترش همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و آموزشی دوجانبه نیز اعلام شد.
معاون بین‌الملل دانشگاه همچنین با اشاره به پیشینه شیراز در علوم پزشکی و فراهم بودن بسترهای لازم، به انتقال تکنولوژی و تبادل دانش به ویژه در علوم دارویی بین دو مجموعه در کنار همکاری‌های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.
او ادامه داد: برنامه‌ریزی برای بازدید اساتید کشور عراق از مجموعه دانشگاه و بخش‌های دارویی و درمانی و نیز پیگیری جلسات آینده مسئولان دو دانشگاه، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست بود.
رئیس بخش داروسازی و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا نیز در این نشست مجازی گفت: این مجموعه به عنوان یکی از جدیدترین دانشگاه‌های کشور عراق، به لحاظ استاد و دانشجو در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در سطح کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس داشته است.
دکتر «قاسم الخضائی»، برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارهای مشترک و تبادل اساتید و دانشجویان را از جمله زمینه‌های موجود برای همکاری‌های آینده با دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست. این نشست وبیناری، با حضور دکتر «قاسم الخضائی» رئیس بخش داروسازی و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا، دکتر «سید حسن سراج» معاون بین‌الملل و «علی طاهری» کارشناس روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی