[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تشدید فشارها به سانچو برای عذرخواهی ، روزنامه شیراز نوین

بال منچستریونایتد با تمام تلاش‌ها از موضع خودش کوتاه نمی‌آید. به گزارش فوتبال 360، باشگاه منچستریونایتد از زمانی که اریک تن‌هاخ را به روی کار آورد با مربی در مورد شرایط جدید انضباطی در باشگاه صحبت کرد و شروع حضور تن‌هاخ با شرایطی جدید برای بازیکنان همراه بود که آنها را مجبور به رعایت نکات انضباطی و اطاعت کامل از آن می‌کرد. بعد از صحبت‌های تن‌هاخ و انتشار بیانیه توسط جیدن سانچو و جنجالی که پیرامون او شکل گرفت، باشگاه و تن‌هاخ تصمیم گرفتند تا او را برای تنبیه با آکادمی و به تیم دوم منتقل کنند و تا وقتی بازیکن از موضع خود کوتاه نیامد، او را به تیم بازنگردانند.
گفته می‌شود دسترسی سانچو از تمامی امکانات تیم اصلی محدود شده است؛ او نمی‌تواند در جایی که بازیکنان اصلی حضور دارند حاضر باشد. دسترسی به زمین‌های تمرینی و امکانات تیم اصلی ندارد؛ اجازه حضور در رختکن بازیکنان بزرگسال در کارینگتون را ندارد و حتی برای وعده‌های غذایی در زمانی که بازیکنان اصلی در سالن حضور دارند، نمی‌تواند ورود کند و با بازیکنان همراه شود. با او کاملاً شبیه و حتی بدتر از بازیکنان جوان باشگاه برخورد می‌شود؛ بازیکنان جوان در صورت عملکرد خوب گاهاً می‌توانند در روزهایی به تیم بزرگسالان بیایند و روز را با آنها سپری کنند که این نوعی پاداش محسوب می‌شود. تن‌هاخ و ریچارد آرنولد برای پشیمان کردن او دست به هرکاری زده‌اند و تنبیه را در شدیدترین حالت ممکن قرار داده‌اند تا او قانع شود از تیم عذرخواهی کند.
همه در تلاش برای عذرخواهی
بازیکنان تیم بزرگسالان از این ناراحتی پیش‌آمده میان سانچو و سرمربی خشنود نیستند و تمامی آنها با محوریت هری مگوایر، لوک شاو و مارکوس رشفورد از بازیکن خواسته‌اند تا به درخواست مربی گوش دهد و بابت رفتارش عذرخواهی کند. وساطت افراد به این نقطه ختم نمی‌شود و انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای هم پیشنهاد داده تا کمک کند این رابطه دوباره شکل بگیرد و بازیکن و مربی بتوانند برای اهداف مشترک کار کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی