[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آقای گلی ملی‌پوش ایران در اسپانیا ، روزنامه شیراز نوین

رقابت‌های هفته سوم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال مایورکا پالما در دیدار اخیرش موفق شد در حضور حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور به‌عنوان سه لژیونر ایرانی به پیروزی ارزشمند 6 بر 4 مقابل رئال بتیس دست پیدا کند که نقش طیبی در این برد ویژه بود. به گزارش ورزش سه، حسین طیبی در دیدار هفته سوم مقابل رئال بتیس در شرایطی که تیمش با نتیجه چهار بر سه عقب افتاده و چهار دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، توانست یک پنالتی بگیرد و منجر به اخراج بازیکن حریف شود؛ 2 گل به ثمر رساند تا کامبک شگفت‌انگیزی بزنند و با کسب سومین پیروزی پیاپی با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ال پوزو موریسا در صدر جدول لیگا ناسیونال قرار بگیرند.
ستاره ایرانی مایورکا پالما که دومین سال حضورش در این باشگاه را سپری می‌کند و فصل قبل هم نقش مهمی در کسب عنوان قهرمانی برای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا داشت، حالا هم در شروع فصل جدید درخشان ظاهر شده و توانسته 4 گل از 17 گل تیمش در لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا را به ثمر رساند و روی سه گل دیگر نقش داشته باشد.
حسین طیبی که در سه مسابقه پیش فصل در تورنمنت مستر کاپ اروپا موفق شد 4 گل مقابل اسپورتینگ لیسبون و براگا پرتغال به ثمر رساند در سه دیدار فصل جدید لیگا ناسیونال اسپانیا نیز توانسته همین تعداد گل را بزند.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در هفته اول موفق شد 2 گل در جریان برتری 6 بر 3 تیمش مقابل کاتگاس سانتا کولوما به ثمر رساند، در دیدار اخیرشان برابر رئال بتیس نیز دبل کرد تا 4 گله شود و به تنهایی بالاتر از 14 بازیکن سه‌گله، در صدر جدول برترین گلزنان لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرد.
حسین طیبی که یکی از بهترین گلزنان فصل قبل مایورکا پالما بود، در این فصل هم بهتر از 2 ملی‌پوش گرجستانی و یک بازیکن برزیلی تیمش که 2 گل زده‌اند، 4 گل به ثمر رسانده و شرایط خوبی داشته است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی