[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رشد تولید با رعایت استاندارد صورت می‌گیرد، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان فارس، در راستای رفع مشکلات مرتبط با استاندارد و رشد تولید باکیفیت و پاسخ‌گویی مدیرکل استاندارد فارس به سؤالات، چالش‌ها و شبهات تولیدکنندگان قند و شکر، نشست تخصصی مدیرکل استاندارد فارس با مجمع تولیدکنندگان قند و شکر استان برگزار شد.
محور اصلی این جلسه بیان مشکلات، سؤالات و شبهات واحدهای تولیدکننده قند و شکر استان و راهکارهای حل این مشکلات و همچنین بررسی راه‌های تعامل بیشتر بین اداره‌کل استاندارد و واحدهای تولیدی قند و شکر استان و همکاری مشترک فی‌مابین جهت جلوگیری از تولیدات نامرغوب و غیراستاندارد بود.
مدیرکل استاندارد فارس در این جلسه اظهار داشت: تحقق رشد تولید جز با رعایت استانداردها صورت نمی‌گیرد و برای اجرای استانداردها، نیاز به اعتماد مصرف‌کننده و تولیدکننده به حمایت قانونی استاندارد می‌باشد که این مهم جز با قاطعیت استاندارد برای ورود به بازارهای عرضه و جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای بی‌کیفیت و غیراستاندارد محقق نمی‌شود.
رزمجو مدیرکل استاندارد فارس افزود: واحدهای تولیدی شکر و قند تمامی گزارش آزمون‌های شکر که به عنوان ماده اولیه محسوب می‌شوند را به اداره کل اعلام و در مورد استاندارد قند از نظر فنی و اقتصادی پیشنهاد ارائه دهند.
در ادامه رزمجو نقش اساسی همکاری انجمن‌ها و تشکلات جهت دستیابی مؤثرتر به اهداف را غیرقابل‌انکار عنوان کردند و آمادگی اداره‌کل استاندارد فارس را برای تداوم جلسات در راستای حصول به نتایج موردنظر اعلام نمودند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی