[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دروغ مصلحتی برای صعود هندبال از گروه مرگ!، روزنامه شیراز نوین

رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید ملی‌پوشان نمی‌دانستند با تساوی هم صعود می‌کنند و به همین دلیل برای برد وارد زمین شدند. به گزارش ورزش سه، علی‌رضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال بعد از صعود ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی با تساوی برابر عربستان و به دلیل تفاضل گل بهتر گفت: واقعاً بازی خیلی خیلی سنگین و پر فشاری بود؛ هر تیمی برنده می‌شد صعودش قطعی بود. حقیقتاً قبل از بازی تأکید کرده بودم که بچه‌ها متوجه نشوند با تساوی هم می‌توانند صعود کنند تا تیم برای برد به زمین برود. شاید همین اتفاق هم کمک کرد تا به نتیجه دل‌خواه برسیم. رئیس سابق هیئت هندبال فارس افزود: این گروه، گروه مرگ و گروه بسیار سختی بود؛ ضمن اینکه ما هم چند بازیکن کلیدی‌مان را نداشتیم. این تیم ۱۳ بازیکنی دارد که برای اولین بار رقابت‌های بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کنند؛ خدا را هزار بار شکر با دعای خیر مردم به دور بعد صعود کردیم. در ادامه کار سختی داریم، اما بدون امید نیستیم؛ ما اینجا آمدیم تا بجنگیم. 
رئیس فدراسیون هندبال درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم و اینکه نسل طلایی هندبال در حال ساخته شدن است، بیان کرد: من به شما قول می‌دهم که آینده برای هندبال است؛ ضمن اینکه ما نسل طلایی حتی پشت سر این تیم داریم. تیمی که در نوجوانان آسیا نایب‌قهرمان شد و در نبرد جهانی به یک‌هشتم رسید. دخترانی که در آسیا مقام آوردند و در جهانی به یک‌هشتم رسیدند. پشت این تیم هم بازیکنانی داریم مثل همین بازیکنانی که تزریق شدند و اگر بخواهم نام ببرم مهران رهنما، محمدرضا کاظمی، رضا یادگاری و یونس آثاری هستند که برای ایران تلاش می‌کنند؛ شما شک نکنید که آینده برای هندبال ایران است. همچنین سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان از شاگردانش راضی است، چون تا آخرین لحظه در زمین بازی جنگیدند. وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از دیدار با عربستان و صعود به مرحله بعدی بازی‌های آسیایی گفت: بازی بسیار سختی بود و ما با تمام وجود جنگیدیم. وی افزود: به هرحال مقداری در پست‌های مختلف اشتباهاتی داشتیم، اما من از بازیکنانم راضی هستم، چون تا آخرین لحظه جنگیدند و توانستیم به دور بعدی صعود کنیم. 
وویوویچ ادامه داد: در مرحله بعدی قطعاً با حریفان سرسخت‌تری روبه‌رو هستیم، اما تمام سعی خود را می‌کنیم به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی صعود کنیم. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی