[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خشم فوق ستاره سری آ: دیگر بازیکن ناپولی نیستم!، روزنامه شیراز نوین

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، تمامی تصاویر مربوط به این تیم را از صفحه اینستاگرامش پاک کرده است. خشم فوق ستاره سری A: دیگر بازیکن این تیم نیستم!
به گزارش ورزش سه، انتشار یک ویدیوی تمسخرآمیز درباره اوسیمن در صفحه رسمی تیک تاک باشگاه ناپولی باعث شده است که جنجال بزرگی بین او و این باشگاه به راه بیفتد. 
این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز قبل هم او اعتراضاتی را نسبت به رودی گارسیا مطرح کرده بود، اما پس از آن از سرمربی ناپولی عذرخواهی کرد تا اوضاع به سمت آرام شدن پیش برود که این ویدئو منتشر شد. 
مدیر برنامه این بازیکن پس از انتشار این ویدئو که با تأخیر چندساعته از روی صفحه تیک تاک ناپولی پاک شد، اعلام کرد که حق خودش و اوسیمن برای طرح شکایت از این باشگاه را محفوظ می‌داند و به شدت از این رفتار انتقاد کرد. 
حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق تأثیر زیادی روی این مهاجم داشته و باعث شده که او تصمیماتی جدی درباره ادامه حضورش در ناپولی بگیرد و این موضوع را به صورت علنی نشان دهد.
اوسیمن تمامی تصاویر مربوط به باشگاه ناپولی و تمامی عکس‌هایی که با پیراهن این تیم از زمان حضورش در ناپل در اینستاگرامش منتشر کرده بود را پاک کرد تا نشان دهد که موضوع برای او بسیار جدی است. 
این اتفاق می‌تواند سرآغاز یک درگیر جدی بین او و مدیران ناپولی باشد و شرایط را برای هر 2 طرف در چند هفته پیش رو بسیار دشوار کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی