[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجازه نمی‌دهم کسی به قهرمانی فکر کند!، روزنامه شیراز نوین

گواردیولا نظرات مشتاقانه فیل فودن در مورد کسب چهارگانه را مهار کرد و گفت او باید تنها به بازی بعدی فکر کند. به گزارش ورزش سه، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، پس از مصاحبه فیل فودن، وینگر تیمش مبنی بر عطش سیتی برای دستیابی به یک چهارگانه منحصر به ‌فرد، تأکید کرد که فکر کردن به عناوین در اوایل فصل «اشتباهی بزرگ» است.
سیتی فصل گذشته با کسب قهرمانی در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به یک سه گانه تاریخی دست یافت.
سیتی کار دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را با پیروزی در 6 بازی اول خود آغاز کرد تا با امتیاز کامل(18 امتیاز) پیش بیفتد.
گواردیولا با وجود این نتایج چشمگیر، شور و شوق فودن را مهار کرد! وقتی از سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی در مورد اظهارات پرشور فودن سؤال شد، او گفت: فیل جوان است؛ او به مرور این را درک خواهد کرد؛ داشتن این جاه‌طلبی‌ها خوب است، اما من همیشه به بازیکنان می‌گویم: جاه‌طلبی بازی بعدی است!
سرمربی منچستر سیتی ادامه داد: شاید در آوریل یا می، اگر همچنان در همه رقابت‌ها برای قهرمانی شرکت داشتیم، بتوانیم به آن فکر کنیم، اما اکنون در پایان سپتامبر، فکر کردن به قهرمانی اشتباه بزرگی است. من آن کسی نخواهم بود که به او اجازه می‌دهم غیر از این فکر کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی