[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کاپیتان بارسلونا زیر سایه پدیده ۲۰ ساله!، روزنامه شیراز نوین

فرمین لوپز سه‌شنبه شب سومین بازی رسمی فصل خود را برای بارسا مقابل مایورکا انجام داد و موفق به زدن گل تساوی نیز شد. ژاوی او را در این بازی به سرخی روبرتو ترجیح داد.
به گزارش ورزش سه، فرمین لوپز شبی به یادماندنی را پشت سر گذاشت و موفق شد یک ربع به پایان وقت قانونی بازی گل تساوی بارسا را به مایورکا بزند. بارسا در زمین حریف 2-1 عقب بود که فرمین روی هنرنمایی لواندوفسکی توانست گل دوم بارسا را بزند؛ این اولین گل او در لالیگا بود؛ بازیکنی 20 ساله که در پیش فصل خوش درخشید و ژاوی را مبهوت توانایی‌هایش کرد.
فرمین پیش از این، یک بار در لالیگا و یک بار نیز در لیگ قهرمانان به میدان رفته و با احتساب بازی سه‌شنبه شب 62 دقیقه در این فصل بازی کرده، اما تاثیرگذاری او هنگام ورود به زمین فوق‌العاده بوده است. ژاوی دیشب او را به کاپیتان تیمش سرخی روبرتو ترجیح داد؛ سرخی در این فصل تنها 174 دقیقه در میدان بوده و سه‌شنبه شب زنگ خطر نیز برای او به صدا در آمد.
فرمین در پایان بازی گفت: «خیلی خوشحالم برای خودم و خانواده‌ام و گلزنی در لالیگا برای بارسا رؤیایی بود که محقق شد، اما ناراحتم که نتوانستیم برنده شویم. جمعه یک بازی بزرگ برابر سویا داریم و فرصت جبران خواهیم داشت.»
فرمین در مورد حرف‌های ژاوی هنگام ورودش به زمین هم عنوان کرد: «من و یامال با هم وارد زمین شدیم و ژاوی به ما گفت که بین خطوط باشیم و شخصیت واقعی خودمان را نشان دهیم؛ هر 2 انگیزه بالایی داشتیم و فکر می‌کنم خوب بازی کردیم.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی