[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تعلل درویش و جریمه ۲۰۰ هزار دلاری پرسپولیس، روزنامه شیراز نوین

به گزارش خبرگزاری فارس، عدم پایبندی مدیرعامل پرسپولیس به قول‌هایی که به دروازه‌بان اسبق این تیم داده بود باعث شد تا بار مالی 200 هزار دلاری به این باشگاه تحمیل شود.
با وجود گذشت چند روز از برگزاری پُرسر و صدای دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان همچنان حواشی زیادی اطراف این باشگاه وجود دارد؛ از حضور درویش و دخترش در فرودگاه برای دیدن کریستانو رونالدو گرفته تا اهدای پیراهن ستاره پرتغالی به دختر نقاش همه و همه حواشی و اتفاقاتی بود که پیرامون دیدار پرسپولیس و النصر عربستان به وجود آمد.
2 شب پیش علی‌رضا بیرانوند با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره عمر مدیریتی رضا درویش در پرسپولیس صحبت کرد و این صحبت‌ها باعث شد تا این گمانه‌زنی به وجود بیاید که رضا درویش احتمالاً قرار است جای خود را به فرد دیگری در مدیرعاملی این باشگاه بدهد. از طرف دیگر با انتخاب کیومرث هاشمی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان صحبت از تغییرات احتمالی در 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال به گوش می‌رسد، اما چیزی که مشخص است این است که وزیر ورزش در وهله اول اگر به دنبال تغییرات در بدنه ورزش باشد در ابتدا در معاونت‌های وزارت ورزش این کار را  انجام خواهد داد.
از طرف دیگر، رضا درویش پایگاه خوبی این روزها در جامعه هواداری پرسپولیس ندارد؛ به طوری که در فضای مجازی هشتک برکناری درویش هم ترند شد. او که این روزها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شده است؛ عدم پرداخت پاداش‌های بازیکنان در فصل گذشته، عدم جذب دروازه‌بان دوم مطمئن، عدم جذب مهاجم باکیفیت مدنظر کادر فنی و مواردی دیگر از جمله انتقاداتی است که به سوی درویش روانه شده و شاید خود او بهتر از هر کسی بداند که برای ادامه کار در پرسپولیس چه شرایط سختی پیش ‌رو دارد. 
یکی دیگر از اتفاقاتی که درویش با آن روبه‌رو شده بحث پرداخت بدهی بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس است؛ او که نتوانست به تعهدات در قبال این دروازه‌بان کروات عمل کند حالا به دلیل بدعهدی باید 200 هزار دلار به‌عنوان جریمه به این دروازه‌بان بپردازد؛ این در حالی است که اگر پرسپولیسی‌ها براساس قول‌هایی که به این دروازه‌بان دادند مطالبات او را پرداخت می‌کردند این 200 هزار دلار جریمه گریبان سرخ‌پوشان را نمی‌گرفت و درویش بهتر از هر کسی می‌داند که مسبب این جریمه بدعهدی نسبت به پرداخت مطالبات رادوشوویچ بوده است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی