[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عقب‌گرد تاریخی فوتبال پایه زنان!، روزنامه شیراز نوین

تیم نوجوانان زنان ایران با ثبت عملکردی بی‌سابقه، نتایجی فوق‌العاده ضعیف را در مسیر انتخابی رقابت‌های قهرمانی زیر 17 سال آسیا گرفت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. به گزارش فوتبال 360، تیم المپیک فوتبال ایران در مسیر رسیدن به مسابقات انتخابی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا ناکام بود تا به صورت اتوماتیک طلسم نرسیدن‌های تیم امید ایران به بازی‌های المپیک هم تمدید شود. بعد از این ناکامی بزرگ، ناکامی تلخ دیگری هم در کارنامه فوتبال ایران به‌ثبت رسید اما چندان در کانون توجهات قرار نگرفت؛ موضوع حذف تیم نوجوانان زنان ایران از گردونه رقابت‌های انتخابی زیر 17 سال قهرمانی آسیا. تیمی که با هدایت شادی مهینی روند عجیبی را در پیش گرفت.
شاگردان مهینی در دور نخست رقابت‌ها توانستند برابر تیم‌های نپال و اردن به پیروزی برسند و این 2 برد زمینه‌ساز صعود به دور دوم مسابقات انتخابی شد. در شرایطی‌که انتظار می‌رفت بعد از صعود به جمع 8 تیم برتر، تیم نوجوانان زنان ایران بتواند عملکرد قابل‌قبولی را از خود در مسابقات انتخابی به‌جای بگذارد، اما شرایط متفاوت پیش رفت و ضعیف‌ترین عملکرد تاریخ تیم نوجوانان زنان ایران در رقابت‌های انتخابی زیر 17 سال قهرمانی آسیا به‌ثبت رسید؛ نوجوانان ایران در گلزنی هم حتی ناکام بودند!
تیم نوجوانان زنان ایران در مرحله دوم انتخابی رقابت‌های زیر 17 سال قهرمانی آسیا با تیم‌های کره‌جنوبی، تایلند و هند هم‌گروه شد و شاگردان شادی مهینی برای رقابت در این مرحله عازم کشور تایلند شدند تا در شهر بوریرام مسابقات خود را برگزار کنند. با وجود قرعه نسبتاً دشواری که برای تیم نوجوانان زنان ایران مشخص شده بود، انتظار می‌رفت که حداقل یک امتیاز در این مسابقه به نام تیم ایران به‌ثبت برسد، اما نه‌ تنها امتیازی به‌ثبت نرسید که شاگردان شادی مهینی در ثبت گل هم ناکام بودند!
شاگردان مهینی در گام نخست با 6 گل مغلوب تیم نوجوانان تایلند شدند و سپس در گام دوم مقابل تیم نوجوانان کره‌جنوبی باختی 8 گله را متحمل شدند! سریال باخت‌های تیم نوجوانان زنان ایران در روز پایانی مرحله گروهی هم تمدید شد و آنها شکستی سه‌گُله را برابر تیم نوجوانان زنان هند پذیرفتند تا با دریافت 17 گل و بدون ثبت گل، رقابت‌های انتخابی زیر 17 سال قهرمانی آسیا برای تیم نوجوانان زنان ایران به پایان برسد! جالب آنکه در 5 دوره اخیر رقابت‌ها، هیچ‌گاه چنین نتایجی برای تیم نوجوانان زنان ایران به‌ ثبت نرسیده بود و این موضوع نشان از روزگار بحرانی تیم نوجوانان زنان ایران دارد!

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی