[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

از انقلاب تاکنون کلمه‌ای مقدس‌تر از بسیج نداشته‌ایم، روزنامه شیراز نوین

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای استانداری فارس و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: این افتخار است که هرکس خود را بسیجی بداند؛ زیرا از انقلاب تاکنون کلمه‌ای مقدس‌تر از بسیج و بسیجی نداشته‌ایم. به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در ششمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، اعضای پایگاه بسیج استانداری پس از سال‌ها و به همت فرمانده جدید و اعضای شورا، در نشست صمیمی با حضور مهمانانی چون انجوی، مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران و قزل‌سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب پرداختند. 
عبدالعلی کریمی فرمانده پایگاه مقاومت شهدای استانداری فارس در این نشست که با خاطره‌گویی از جبهه و جنگ جمعی از ایثارگران شروع شد، ضمن تبیین مأموریت‌های بسیج، از حاضران در جلسه خواست تا با جدیت بیشتر از قبل به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته و با خلق ایده‌های جدید و راهکارهای مؤثر سعی کنند تا شهیدان را به نسل جوان ما بیشتر و بهتر بشناسانند. 
وی گفت: نسل جدید ما باید بداند که قبل از انقلاب چه وضعیت اسفناکی داشتیم و اکنون به چه جایگاهی در دنیا رسیده‌ایم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: امام خمینی(ره) به عنوان اول معلم بسیجیان، عاشقانه بسیج را دوست داشت و اکنون نوبت ماست که با ادای دین، برای تحقق آرمان‌های امام راحل تلاش کنیم. 
در این جلسه تعدادی از حاضران ضمن تشکر از فرمانده جدید پایگاه بابت این گردهمایی و درخواست تداوم این جلسات، به بیان پیشنهاد به منظور ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های پایگاه مقاومت بسیج استانداری، پرداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی