[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

دستگیری قاتل فراری در کوه‌های اطراف قیر و کارزین، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود، خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی دیروز، ۷ مهرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن ۲ شهروند مرد ۳۵ و ۴۰ساله در فراشبند و مجروح کردن ۳ مأمور انتظامی به سمت کوه‌ها و باغات اطراف شهرستان قیروکارزین متواری شده بود، با اشراف اطلاعاتی پلیس و تلاش تیم‌های زبده‌ای از افسران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند کمتر از ۴۸ ساعت در کوه‌های اطراف شهرستان قیروکارزین دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه وضعیت مأموران مصدوم‌شده رضایتبخش است، اظهار کرد: در مخفیگاه متهم یک اسلحه کلاش به همراه خشاب و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.
وی با تصریح اینکه متهم برای تحقیقات بیشتر در خصوص علت و انگیزه قتل در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، تأکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و مأموران انتظامی با هرگونه شرارت و ناامنی در هر نقطه‌ای از استان قاطعانه برخورد خواهند کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی