[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازدید معاون رئیس جمهور از سالن ویژه بانوان شیراز ، روزنامه شیراز نوین

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از پروژه در دست ساخت سالن ورزشی چندمنظوره بانوان واقع در شهرک گلستان شیراز بازدید کرد. معاون رئیس جمهور در این بازدید در جریان روند اجرای این پروژه و موانع و مشکلات تکمیل آن قرار گرفت. به گزارش زهرا پناهی، خبرنگار شیرازنوین، مدیرکل ورزش و جوانان فارس روز پنجشنبه در جریان این بازدید گفت: کلنگ احداث سالن ورزشی چندمنظوره بانوان غرب شیراز در فضایی به متراژ یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در سال ۹۸ به زمین زده شد. محمد مهدی سرفراز شکوهی افزود: این پروژه در زمان سفر نخست رئیس جمهور به استان فارس حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که امروز پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۸۰ درصد است. وی اعلام کرد: تاکنون حدود ۶۰ میلیارد ریال صرف این پروژه شده است که برای تکمیل آن به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است. 
او اظهار کرد: در صورت تأمین این اعتبار و تخصیص آن، ظرف کمتر از ۲ ماه پروژه آماده بهره برداری خواهد شد. 
نیاز یک هزار میلیارد ریالی مجموعه حجاب شیراز برای بازسازی  مدیرکل ورزش و جوانان فارس، مجموعه ورزشی حجاب شیراز را نیز نیازمند بازسازی کامل دانست و گفت: برای انجام این بازسازی یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است. 
شکوهی افزود: البته با توجه به تعدد ورزشکارانی که از این مجموعه استفاده می‌کنند امکان تعطیلی کامل این مجموعه برای بازسازی وجود ندارد؛ لذا عملیات بازسازی باید به شکل فاز به فاز انجام شود. وی اضافه کرد: امیدواریم در دور دوم سفر رئیس جمهور به فارس بتوانیم اعتبارات خوبی را برای تکمیل چندین پروژه ورزشی استان جذب کنیم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی