[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درخشش تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی در هانگژو ، روزنامه شیراز نوین

تکواندوکاران عضو تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی فارس در رقابت‌های آسیایی هانگژو چین چهار مدال نقره و برنز را برای کاروان ایران به ارمغان آوردند.
به گزارش شیرازنوین، چهار مدال از هشت مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو چین در رشته تکواندو توسط تکواندوکاران عضو تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی فارس به دست آمد. 
مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم با اقتدار بر روی تشک رفت و بعد از شکست رقبای بنگلادشی، ازبکستانی ، قرقیزستانی و چینی فینالیست شد.
حاجی موسایی در جدال با جوجانگ از کره جنوبی در 2 راند پیروزی و مدال طلا را به او هدیه داد و به مدال نقره بسنده کرد.
مدال نقره دیگری هم توسط تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی فارس در وزن ۸۰+کیلوگرم صید شد.
آرین سلیمی با حریفانی از فیلیپین، اردن و چین تایپه روبه‌رو شد و با اقتدار به مسابقه فینال راه پیدا کرد.
سلیمی در مقابل حریف چینی در بازی فینال توانست یک راند را به نفع خود خاتمه دهد، اما در نهایت 2 بر یک بازنده شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
در وزن ۸۰- کیلوگرم مهران برخورداری دیگر ملی‌پوش ایران و بازیکن تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی فارس به میدان آمد. مهران حریفان افغانی و فیلیپینی را از پیش رو برداشت و به نیمه‌نهایی آمد؛ او در مقابل رقیب کره‌ای نتیجه را واگذار کرد و نتوانست فینالیست شود. مهران در رده‌بندی به مقام سوم و مدال برنز آسیا دست پیدا کرد، اما مدال برنز دیگری برای ایران توسط دیگر یار تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی فارس به دست آمد؛
متین رضایی در وزن ۶۸-کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دورهای بعدی مقتدرانه رقیبان قرقیزستانی و چینی را مغلوب ساخت؛ او در برابر حریف اردنی باخت و در رده‌بندی توانست به مدال برنز آسیا برسد.
گفتنی است در این رقابت‌ها، تیم تکواندو چین با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و 2 مدال برنز بهترین نتایج تاریخ خود در بازی‌های آسیایی را رقم زد؛ در شرایطی که تیم ملی ایران با کسب سه نقره و پنج برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی