[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

درخشش پتروشیمی شیراز در اجلاس سراسری رهبران اقتصاد کشور، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه خبر
مهندس حیدرنیا، مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز در اجلاس سراسری رهبران اقتصاد کشور به‌عنوان یکی از رهبران نمونه اقتصادی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
در روز پنجم مهرماه ۱۴۰۲، اجلاس سراسری رهبران اقتصاد کشور در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران برگزار شد؛ این اجلاس با هدف بررسی و بحث درباره مسائل مهم اقتصادی کشور و تعیین راهبردها و تصمیمات مؤثر برای توسعه اقتصادی و افزایش تولید در کشور برگزار شد.
 یکی از شرکت‌های حاضر در این اجلاس، شرکت پتروشیمی شیراز بود که از مهندس حیدرنیا، مدیرعامل این شرکت به‌عنوان یکی از رهبران اقتصادی کشور تقدیر به عمل آمد.
حضور شرکت پتروشیمی شیراز در این اجلاس، نشان از اهمیت و نقش این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور دارد.
 شرکت پتروشیمی شیراز با بیش از شش دهه فعالیت در زمینه تولید محصولات پتروشیمی به یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین واحدهای صنعتی در این حوزه تبدیل شده است. شرکت پتروشیمی شیراز با تولید محصولاتی مانند اوره کشاورزی(پریل و گرانول)، نیترات آمونیوم، آمونیاک، متانول، اسید نیتریک و آرگون نقش مهمی در تأمین نیازهای داخلی و صادرات محصولات پتروشیمی کشور دارد.
انتخاب مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، مهندس حیدرنیا به‌عنوان یکی از رهبران اقتصادی کشور در این اجلاس نشان از شناخت و توجه مسئولان و صنعتگران به نقش برجسته شرکت پتروشیمی شیراز در توسعه اقتصادی کشور است. مهندس حیدرنیا بارها با پیشنهاد‌ها، دیدگاه‌ها و تجربیات خود درباره مسائل مربوط به صنعت پتروشیمی، نقش مهم و برجسته‌ای را ایفا کرده و سهم بزرگی در توسعه اقتصاد کشور دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی