[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۷ مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی تعطیل شدند، روزنامه شیراز نوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز خبر داد: با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت و کارشناسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی دانشگاه، 6 مرکز غیرمجاز ارائه‌دهنده خدمات زیبایی طی هفت روز گذشته در شیراز، تعطیل شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» مردم را رکن اصلی و مطالبه‌گر در ارائه خدمات سلامت استاندارد دانست و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه درمان، موضوع را با شماره تلفن ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند. او از تعطیلی 41 مرکز ارائه‌دهنده خدمات غیرمجاز سلامت در شیراز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی، برابر قانون برخورد می‌‌شود.
دکتر شریفی با تأکید بر اینکه تمامی مکان‌‌های ارائه‌دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند، نسبت به پیامد‌‌های مراجعه به مراکز فاقد مجوز برای سلامت افراد هشدار داد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: انجام هرگونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز نیز، یک اقدام غیرقانونی و مخاطره‌آمیز است و مردم در مراجعه به این مراکز لازم است از حضور پزشک، اطمینان پیدا کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی