[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

از جانبازان شاغل و بازنشسته دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز تقدیر شد ، روزنامه شیراز نوین

به مناسبت هفته دفاع مقدس، در آیینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، از تعدادی از جانبازان شاغل و بازنشسته دانشگاه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران انسان‌های خاصی بودند که خدا به آنها نگاه ویژه‌ای داشته و به آنها نعمت ایثارگری عطا کرده است. دکتر «سید وحید حسینی» در دیدار با جمعی از جانبازان شاغل و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جانبازی را سند افتخاری برشمرد که از سوی خداوند به عنوان امتیازی الهی به آنها داده شده است و تقدیر از این افراد را مهم و وظیفه همگانی دانست.
او با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جایگاه خوبی بین اقشار مختلف جامعه دارد و باید به‌گونه‌ای تلاش کنیم که این جایگاه بین مردم حفظ شود، اضافه کرد: هر جایگاهی که داریم، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید برای اعتلای نظام و توسعه و ارتقای ارائه خدمات به مردم تلاش کنیم.
در این نشست که با حضور دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، «مجتبی حدائق» مشاور رئیس و دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، مدیران ارشد دانشگاه و تعدادی از جانبازان سرافراز دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، حاضران درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را با مسئولان دانشگاه در میان گذاشتند. این نشست صبح دیروز، هشتم مهر 1402، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با تقدیر از جانبازان شاغل و بازنشسته دانشگاه برگزار شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی