[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بارگیری مکانیزه بیش از ۱۳هزار دستگاه ترانسفورماتور عمومی ، روزنامه شیراز نوین

مدیر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد:
بارگیری مکانیزه بیش از 13هزار دستگاه ترانسفورماتور عمومی 

مدیر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از برنامه‌ریزی و بارگیری مکانیزه 13700 دستگاه ترانسفورماتور عمومی در 26 شهرستان تابعه این شرکت با همکاری 14 گروه از کارشناسان زبده خبر داد. محمدرضاکریمی با اعلام این خبر در جلسه تقدیر و تجلیل از عملکردکارشناسان بازدید اظهار داشت: از آنجایی که ترانس‌ها در شبکه‌های توزیع نیروی برق از اهمیت بالایی برخوردار هستند، بنابراین حفاظت و جلوگیری از وارد آمدن خسارت جدی به آن، ضرورت دوچندان پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: در همین راستا در تابستان سال جاری با وجودگرمای شدید هوا، در راستای صیانت از دارایی فیزیکی باارزش شرکت (ترانسفورماتور) و جلب رضایت مردمی، عملیات بارگیری مکانیزه ترانس‌ها با استفاده از سامانه جدید بارگیری مکانیزه پست‌ها انجام پذیرفت که با پایش و گزارش به موقع نتایج حاصل شده، ترانسفورماتورهای در معرض آسیب، شناسایی و با اقدامات اصلاحی به موقع باعث بهره‌برداری بهینه از دارایی‌های باارزش شرکت و استمرار تأمین برق مصرف‌کنندگان گردید.
لازم به ذکر است، در پایان جلسه با حضور معاون بهره‌برداری شرکت، با اهدای هدیه و لوح سپاس از نفرات برتر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی