[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بسکتبال شیراز به دنبال ثبات در لیگ برتر، روزنامه شیراز نوین

سرپرست تیم بسکتبال لیموندیس شیراز با اظهار اینکه برای تیم تقویت تیم  و حضوری قوی در لیگ برتر، ۲ بازیکن خارجی را به خدمت خواهیم گرفت، گفت: با ‌ این ۲ بازیکن مذاکره و توافق‌هایی انجام گرفته و هفته آینده به ایران می‌آیند.
به گزارش ایرنا، رئوف فاضل در این خصوص بیان کرد:‌ سال‌ها بود که فارس به دلیل نداشتن حامی مالی(اسپانسر) تیمی در لیگ برتر نداشت و با تحقق این امر و اینکه شرکت مهرام این لطف را در حق فارس انجام دادند باید به نحو احسن از این فرصت برای بسکتبال فارس و جوانان استفاده کنیم.
این پیشکسوت بسکتبال فارس ادامه داد:‌ با توجه به اینکه تیم سال اول خود در لیگ برتر تجربه می‌کند سعی داریم که تیمی را ببنیدم که در میانه جدول قرار گیرد.
*۱۰ بازیکن غیر بومی
وی بیان کرد:‌ در تیم لیموندیس ۱۰ بازیکن غیربومی و ۶ بازیکن جوان از فارس حضور دارند، در این سال‌ها این استان تیمی در لیگ نداشته که بخواهد بازیکن پرورش بدهد؛ هرچند فارس در پایه‌ها خوب کار کرده است.
فاضل افزود:‌ محل تمرین و مسابقه در سالن دانشگاه آزاد شهر صدراست که سالنی استاندارد برای برگزاری مسابقات دارد و از اینکه این سالن در اختیار تیم لیموندیس قرار گرفت از مسئولان دانشگاه آزاد شهر صدرا قدردانی می‌کنم.
او گفت: تمرینات تیم از شنبه، زیر نظر محمدرضا اسلامی، مربی تیم ملی نوجوانان شروع شد و مهدی دوانی زاده، بازیکن شیرازی و اسبق تیم ملی هم به‌عنوان مربی در کادر فنی تیم حضور دارد.
*مصاف لیموندیس با شهرداری گرگان
فاضل بیان کرد:‌ مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان از چهارم آبان‌ماه آغاز می‌شود و تیم لیموندیس در گرگان به مصاف تیم شهرداری این شهر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر می‌رود.
*فارس چگونه لیگ برتری شد،؛ موج خوشحالی
بیستم تیرماه ۱۴۰۲ بود که خبر لیگ برتری شدن بسکتبال فارس با حمایت دکتر ایمانیه، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان فارس موجی از خوشحالی برای علاقه‌مندان به این رشته به وجود آمد؛ چراکه سال‌ها از لیگ برتر دور بود.
پس از واگذاری امتیاز تیم دوم مهرام تهران به فارس این استان در لیگ برتر بسکتبال با نام لیموندیس شیراز پس از چندین سال دوری شرکت می‌کند.
پس از صعود تیم مهرام تهران از لیگ دسته یک به لیگ برتر از آنجا که هیچ باشگاهی نمی‌تواند ۲ تیم در لیگ برتر داشته باشد؛ لذا باشگاه مهرام طی نامه‌ای به فدراسیون بسکتبال انتقال این امتیاز را به باشگاه لیموندیس شیراز که زیر مجموعه این شرکت است، اعلام کرد.
*لیموندیس به سرنوشت تیم‌های دیگر دچار نشود
انتقال این تیم به شیراز موجب شد پس ازهندبال فارس که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در لیگ برتر تیم دارد بسکتبال هم این توفیق نصیبش شود که امسال در بالاترین رده مسابقات باشگاهی در کشور حضور یابد و این امیدواری وجود دارد که تیم لیموندیس به سرنوشت تیم‌های (ب آ) و لوله سبز و پگاه که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند دچار نشود و از این فرصت به خوبی محافظت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این‌باره گفت:‌ با پیگیری دکتر ایمانیه، استاندار فارس و با نوع نگاه مثبت مدیران باشگاه مهرام و رایزنی اداره کل ورزش و جوانان فارس، تیم دوم مهرام در لیگ برتر بسکتبال ایران تحت عنوان تیم لیموندیس شیراز در رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. محمدمهدی سرفراز شکوهی افزود: با اهتمامی که برای ترغیب ورود صنایع در ورزش استان به وجود آمده، هدیه‌ای دلچسب تقدیم به علاقه‌مندان بسکتبال در استان فارس شد. در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۲ تیم شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم بازی خواهند کرد. تیم لیموندیس شیراز در نخستین هفته چهارم، آبان‌ماه سال جاری در گرگان به مصاف تیم شهرداری این شهر، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهد رفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی