[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فوتسالیست شیرازی، بهترین بازیکن لیگ برتر بانوان ، روزنامه شیراز نوین


«الهام پاکدل»، بانوی گل مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان به‌عنوان بهترین بازیکن ایران انتخاب شد. به گزارش ایرنا، در نظرسنجی لیگ برتر فوتسال، این بازیکن شیرازی در صدر ۱۰ نفر برتر ایران قرار گرفت.
پاکدل فصل گذشته با پیراهن تیم پارس آرا شیراز در لیگ برتر بازی کرد و توانست با زدن ۲۴ گل به‌عنوان خانم گل مسابقات معرفی و جام را دریافت کند.
همچنین در این نظرسنجی نسرین قمی از تیم نصر فردیس کرج و مبینا ملاآقایی از تیم رازکو صفادشت کرج به ترتیب دوم و سوم شدند، ‌مریم واعظ از تیم صنعت فجر شیراز پنجم شد و مریم نوری دیگر بازیکن شیرازی که عضو تیم نطنز است در جایگاه ششم قرار گرفت.
الهام پاکدل که متولد ۱۳۷۲ شیراز است، دارای مدرک ارشد فیزیولوژی ورزشی است و به‌عنوان معلم تربیت بدنی مدرسه امید فردا مشغول به کار است، اعلام کرد: از هشت سالگی برای نخستین بار در مدرسه فوتبالی در شیراز ثبت‌نام کردم و از همان‌جا دنیای قشنگ ورزشیم و علاقه به فوتبال رقم خورد؛ هرچند از حمایت‌های خوب خانواده‌ام در راه موفقیت هم برخوردار بودم.
پاکدل با اظهار اینکه در شیراز به تیم‌های فوتسال بانوان اهمیت نمی‌دهند، افزود: شیراز و استان فارس از بازیکنان مطرح و بااستعدادی برخوردار است که به آنها اهمیت داده نمی‌شود؛ برای همین است که به استان‌های دیگر می‌روند. وی از مسئولان استان به ویژه اداره کل ورزش و جوانان خواست حمایت بیشتری از بانوان علاقه‌مند به ورزش به ویژه از نظر مالی انجام دهند و میان بانوان و آقایان تبعیض وجود نداشته باشد تا بانوان هم بتوانند با انگیزه بیشتر ورزش کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی