[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

هیچ کشوری دلسوز ما نیست، روزنامه شیراز نوین

محسن رضایی:
هیچ کشوری دلسوز ما نیست

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه یک طرح استراتژیک بین‌المللی طراحی شده که ایران را از لحاظ تجاری بی‌خاصیت کنند، گفت: هیچ کشوری دلسوز ما نیست و مدیران باید مجاهدانه در حوزه ترانزیت و ایجاد کُریدورها عمل کنند.
یکصد و پنجاه و یکمین جلسه کمیسیون شورای عالی هماهنگی اقتصادی با موضوع «بررسی درخواست تأمین تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای جلوگیری از تعطیلی ابرپروژه راه‌آهن چابهار- زاهدان» و «بررسی درخواست تمدید دوساله معافیت مالیاتی تأسیسات گردشگری» در محل دبیرخانه شورای عالی برگزار شد.
محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان میزان اهمیت این پروژه و عدم پیگیری درخور اهمیت موضوع گفت: چرا تاکنون پیگیری درخور این پروژه انجام نشده است؟ این پروژه‌های راهبردی نباید روی زمین بماند که حالا هند و عربستان با رژیم صهیونیستی کُریدور جایگزین راه‌اندازی کنند.
وی گفت: برنامه هفتم طوری طراحی شده است که میزان بار زیادی در کشور جابه‌جا خواهد شد و علاوه بر مسیر جاده‌ای نیاز بسیاری به مسیرهای ریلی داریم. از طرفی یک طرح استراتژیک بین‌المللی برای ایران طراحی شده که ایران را از لحاظ تجاری بی‌خاصیت کنند و در این راستا از شمال و جنوب کشور کریدور ایجاد کرده‌اند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ما باید روی پای خود بایستیم، افزود: نه روسیه و چین و نه آمریکا و نه هیچ کشوری دلسوز ما نیست و فقط خود ما دلسوز خودمان هستیم. همه از ایران بزرگ می‌ترسند؛ فلذا کشور دچار مظلومیت شده است و مدیران باید مجاهدانه در حوزه ترانزیت و ایجاد کُریدورها عمل کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی