[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازخوانی عمق ترکیب استقلال با ۲ ستاره خارجی، روزنامه شیراز نوین

با توجه به عدم جذب هافبک خارجی، حالا به نظر می‌رسد که فهرست بزرگسالان استقلال با بازگشت امید حامدی‌فر قرار است تکمیل شود تا آبی‌ها بدون انجام خرید جدید کار خود را شروع به کار بازار تابستانه پیش ببرند. به گزارش فوتبال 360، استقلال آخرین مسابقه رسمی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران را روز ششم شهریورماه مقابل هم‌نام خوزستانی خود انجام داد که آن مسابقه با برتری یک‌گله شاگردان جواد نکونام به پایان رسید، اما بعد از آن مسابقه که در هفته چهارم لیگ برتر برگزار شد، سریال لغو بازی‌های استقلال کلید خورد؛ به‌ طوری‌که ابتدا مسابقه دربی در هفته پنجم لغو شد و سپس نبرد با تیم هوادار تهران هم با اعلام رسمی سازمان لیگ به زمان دیگری مؤکول شد. در شرایطی‌که روی کاغذ آبی‌ها باید شنبه پانزدهم مهرماه در رفسنجان به مصاف مس بروند، اما در صورت صعود احتمالی تیم امید به مرحله نیمه‌نهایی، این مسابقه هم براساس قانون(حضور 3 بازیکن در اردوی ملی) لغو خواهد شد تا تعطیلات مسابقات رسمی استقلال نزدیک به 2 ماه شود!
آبی‌ها در ایام تعطیلات به ‌وجودآمده، روزهای پرحاشیه را سپری کرده و می‌کنند؛ از نهایی‌شدن جذب گوستاوو بلانکو و رسمی‌شدن قرارداد او که شب گذشته اتفاق افتاد تا بحث اختلافات مدیریت و کادرفنی باشگاه که البته گویا با برگزاری مراسم آشتی‌کنان طرفین با یکدیگر به تفاهم رسیده‌اند. در این‌میان مدیران باشگاه استقلال در تلاش بودند تا براساس خواسته‌های جواد نکونام و البته‌های وعده‌های خود برای جذب 2 بازیکن خارجی، بعد از خرید گوستاوو بلانکو بتوانند یک هافبک خلاق خارجی را هم به فهرست تیمشان اضافه کنند، اما با وجود گمانه‌زنی‌های پرشمار سرانجام خرید هافبک خارجی نهایی نشد و حداقل تا شروع به کار نقل‌وانتقالات زمستانه آبی‌ها خرید تازه‌ای نخواهند داشت.
جواد نکونام برای تقویت فهرست تیمش با توجه به عدم جذب هافبک خارجی از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا با امید حامدی‌فر به توافق برسند و این هافبک جوان به فهرست استقلال بازگردد تا خط هافبک آبی‌ها تقویت شود. جالب آنکه بعد از سعید مهری و آرمان رمضانی، امید حامدی‌فر سومین بازیکنی است که بعد از طی کردن مراحل جدایی از استقلال به جمع آبی‌پوشان پایتخت قرار است بازگردد. با بازگشت حامدی‌فر به فهرست آبی‌ها، سهمیه بزرگسال استقلال پر خواهد شد و نگاهی به فهرست آبی‌ها نشان می‌دهد که فهرستی نسبتاً خوب در اختیار جواد نکونام در اکثریت پست‌ها قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی