[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

لزوم تزریق واکسن آنفولانزا تا اواخر مهر ، روزنامه شیراز نوین

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز:
لزوم تزریق واکسن آنفولانزا تا اواخر مهر 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کمیته دانشگاهی آنفولانزا، با اشاره به اهمیت تزریق واکسن آنفولانزا در گروه‌های پرخطر، بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا را ابتدای شهریور تا آخر مهر عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضاییان‌زاده» در کمیته دانشگاهی آنفولانزا که با حضور نمایندگان دیگر معاونت‌های دانشگاه و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد، گفت: با توجه به تعداد واکسن آنفولانزایی که در اختیار معاونت بهداشت دانشگاه قرار می‌گیرد، به طور معمول بخشی از کادر درمان با اولویت شاغلان در بخش‌های بالینی و آی‌‌سی‌یوهای تنفسی تحت تزریق رایگان واکسن قرار می‌گیرند و سایر گروه‌‌های پرخطر باید واکسن را از بخش خصوصی تهیه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه در خصوص سن مجاز برای تزریق واکسن آنفولانزا اظهار کرد: بر اساس توصیه‌‌ها، افراد می‌‌توانند یک دوز کامل واکسن را از 6ماهگی تزریق کنند. او با اشاره به تأثیر واکسن آنفولانزا در کاهش موارد بستری و مرگ و میر از این بیماری، تأکید کرد: بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا ابتدای شهریور تا آخر مهر است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی