[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

بیانیه تند رئال مادرید علیه کمیسر سابق، روزنامه شیراز نوین

رئال مادرید علیه اظهارات ویارخو، بازرس سابق پلیس اسپانیا، در مورد فلورنتینو پرز رسما شکایت خواهد کرد. به گزارش ورزش سه، صبح سه‌شنبه ویارخو، بازرس سابق پلیس که ادعا کرده بود خوان لاپورتا اطلاعات و آمار ساندرو روسل را به آنها داده بود و همان‌ها باعث دستگیری او شدند، در مصاحبه با رادیو راک ادعا کرد فلورنتینو پرز، رئیس رئال به داوران اسپانیایی سالها رشوه داده، ولی ردی علیه او به جا نمانده و نمی‌توان محاکمه‌اش کرد.
در پی این ادعا باشگاه رئال مادرید رسماً بیانیه‌ای منتشر کرد و مشخص شد که علیه ویارخو شکایت خواهد شد.
بیانیه به این شرح است: «رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز، دستور داده است که سریعاً اقدام قضایی مربوطه علیه کمیسر سابق، ویارخو، به دلیل اتهامات دروغین مطرح‌شده در ایستگاه رادیویی کاتالونیا ارائه شود».
همچنین خاویر تباس، رئیس لالیگا، نیز به این قضیه واکنش نشان داد: «ویارخو دو چیز گفته است؛ فلورنتینو به داوران رشوه داده و همچنین می‌گوید که او غیرقابل دسترسی است. اگر مدرکی دارد، بهتر است آن را ثابت کند؛ ویارخو زیاد صحبت می‌کند. محکوم کردن بدون مدرک آدم‌ها باورنکردنی و بسیار مذموم است. شما داستانی را اختراع می‌کنید، آن را منتشر می‌کنید و سپس آن را به دادگاه می‌برید تا ببینید چیزی وجود داشته یا خیر؟ اما قسمت دوم که می‌گوید فلورنتینو دست‌نیافتنی است، فکر می‌کنم این را باور دارم».

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی