[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مجید جلالی: هرگز نمی‌توانیم به فینال جام ملت‌ها برسیم!، روزنامه شیراز نوین

مجید جلالی معتقد است صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا یک دستاورد محسوب خواهد شد. به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تنها سه ماه تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی مانده و شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز برنامه آماده‌سازی مناسبی نداشته‌اند، این انتظار از سوی اهالی فوتبال وجود دارد که ملی‌پوشان ایران بتوانند در قامت یک مدعی در این مسابقات ظاهر شوند و به فینال صعود کنند.
مجید جلالی در گفت‌وگوی خود با برنامه فوتبال برتر در پیش‌بینی از عملکرد ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: من به حُسن اعتقادی که به ظرفیت‌های انسانی فوتبال خودمان دارم، می‌گویم ما می‌توانیم تا چهار تیم بالا بیاییم؛ اصلاً نمی‌توانیم به فینال برسیم و اگر هم یک روز رسیدیم، بدانید صرفاً یک اتفاق است.
او در ادامه توضیح داد: روند درست نیست و شما برنامه‌ای برای این کار ندارید؛ شما از قبل پیش‌نیاز‌هایی که برای این اتفاق به آن نیاز است، تدارک ندیده‌ای. مگر چند بازی تدارکاتی گذاشتید؟ چقدر برنامه‌ریزی کردید؟ لیگتان به این شکل است و مرتب با تعطیلی مواجه است؛ شما پروسه ساخت بازیکن ندارید و چرا انتظار دارید ژاپن، کره و عربستان را ببرید؟
سرمربی باتجربه فوتبال ایران در پایان گفت: شما مگر در تیم امید بعد از چهل سال توانستید کاری کنید؟ مگر در باشگاه‌های آسیا توانستید کاری کنید؟ مگر در پایه توانستید؟ همه این‌ها به هم ربط دارد. من فکر می‌کنم اگر به جمع چهار تیم هم برسیم، کار بسیار بزرگی کرده‌ایم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی