[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارتقای آمادگی برای بارش‌های پاییزی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه دو از آمادگی برای بارش‌های پاییزی خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه دو، محمد مقدس‌زاده با اشاره به ضرورت آمادگی زیرساخت‌های منطقه برای مدیریت آب‌های سطحی افزود: عملیات‌های لای‌روبى کانال‌هاى روبسته و جداول روباز و اجراى لوله‌گذاری آب‌هاى سطحى با توجه به تغییر اقلیم و بارش‌های سهمگین که با آن مواجه هستیم، ضروری است.
وی با تشریح برخی از اقداماتی که در این حوزه صورت پذیرفته، اظهار داشت: عملیات لای‌روبی کانال‌هاى روبسته و جداول روباز در محورهای مدرس، محراب، شهید زارعی، غدیر، سیبویه، کوی زهرا، نهضت و بسیاری دیگر از شریان‌های مهم به میزان ۹۰ درصد انجام شده و به زودی به پایان خواهد رسید.
او با تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز در تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌هاى زیرساخت عمرانی افزود: عملیات لوله‌گذاری در خیابان‌های مشیر شرقی، فخرآباد، شمس، قاآنی جنوبی، شهید نظیری، احمدی شمالی، توحید و بسیاری دیگر از مسیرها در سنوات گذشته انجام شده و لوله‌گذارى آب‌هاى سطحى خیابان شهید کدیور و خیابان شهید عابدینى و بلوار جدیدالاحداث ٤٥مترى محراب و بلوار مدرس و بسیارى دیگر از مسیرها از پیشرفت مناسبى برخوردار است و در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.
شهردار منطقه 2 در ادامه به احداث ۲ کانال عرضی در بلوار دلاوران بسیج جهت رفع نقاط آب‌گرفتگى اشاره کرد و بیان داشت: لای‌روبى ۴۱۰ حلقه چاه‌های جذبی در نقاط اجبار سطح منطقه در حال انجام می‌باشد.
مقدس‌زاده در بخش پایانی سخنانش از شهروندان فرهنگ‌مدار و اصیل ساکن در منطقه درخواست کرد تا با رعایت مسئولیت‌های شهروندی و موازین بهداشتی، از ریختن زباله در مسیرهای انتقال آب اجتناب کرده و با همکاری یکدیگر از بارش‌های پاییزی برای غنی‌سازی سفره‌های زیرزمینی بهره‌برداری 
کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی