[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز آغاز شد، روزنامه شیراز نوین

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز:
مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز آغاز شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رئیس پارک فناوری سلامت شیراز، از آغاز مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز و طراحی سازه‌ای آن در پردیس دانشگاهی صدرا خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمدهاشم هاشم پور» گفت: در همین راستا، نشست مشترک معاونان پارک فناوری سلامت شیراز، نمایندگان مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه و شرکت پیمانکار برگزار و از منطقه مورد نظر به طور میدانی بازدید شد.
او بیان کرد: برج پارک فناوری سلامت شیراز، در 10 طبقه به زیربنای پنج‌هزار مترمربع ساخته می‌شود که فضای مناسبی را برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم می‌کند و در اطراف برج نیز قطعاتی برای استقرار کارگاه‌های تولیدی آنها اختصاص می‌یابد. معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ادامه داد: از مجموعه در حال ساخت پردیس دانشگاه واقع در شهر صدرا، بخشی به مساحت 17 هکتار به پارک فناوری سلامت شیراز اختصاص یافته است. دکتر هاشم‌پور اظهار امیدواری کرد که در زمستان امسال، مرحله عملیاتی ساخت سازه برج پارک فناوری سلامت شیراز آغاز شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی